דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי כ"ד בניסן תשפ"ד 02.05.24
23.5°תל אביב
  • 18.1°ירושלים
  • 23.5°תל אביב
  • 20.3°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 21.5°באר שבע
  • 24.6°אילת
  • 24.6°טבריה
  • 17.5°צפת
  • 23.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

עובדים מוגנים / הסכם קיבוצי חדש ל-250 עובדי חברת הוט מובייל

העובדים יקבלו תוספת שכר שנתית בגובה 3% והטבות נוספות | אילן ברוק, יו"ר החברה: "המשאב האנושי הוא המפתח לשגשוג שלנו ולאורך כל תקופת הקורונה לא הוצאנו אף עובד לחל"ת, לא פגענו בהיקף עבודת העובדים ובשכרם"

חתימת ההסכם בהוט מובייל (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
חתימת ההסכם בהוט מובייל (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

הסכם קיבוצי חדש ל-250 עובדי הוט מובייל. איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות בראשות יקי חלוצי, יו"ר ועד עובדי הוט מובייל אלי כהן ונציגי הנהלת הוט מובייל חתמו הבוקר (שני) על הסכם קיבוצי חדש שיהיה תקף עד שנת 2022. עובדי החברה יקבלו תוספת שכר שנתית בגובה 3% בכל שנה והטבות נוספות כגון הגדלת השתתפות החברה בהוצאות על ארוחות, תוספת ביגוד וביטוח בריאות על חשבון המעסיק גם לילדי העובדים.

 ההסכם הינו ההסכם הקיבוצי השני שנחתם בהוט מובייל, שעובדיה התאגדו בהסתדרות ב-2014 והוא מחדש גם את ההסכמות שהושגו בהסכם הקיבוצי הראשון שנחתם ב-2016. 

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, אמר: "אני מברך את עובדי הוט מובייל, הנהלת החברה ואת איגוד עובדי האינטרנט הסלולר, האינטרנט וההייטק בראשות יקי חלוצי, שהצליחו תוך שיתוף פעולה והידברות, לחתום על הסכם ראוי ומאוזן שיביא לשיפור תנאי ההעסקה בחברה – כל זאת כשברקע מתחולל משבר כלכלי מאתגר ומורכב".

 "המשאב האנושי הוא המפתח לשגשוג שלנו ולאורך כל תקופת הקורונה דאגנו לשמור על עובדינו – לא הוצאנו אף עובד לחל"ת, לא פגענו בהיקף עבודת העובדים ובשכרם", אמר אילן ברוק, מנכ"ל HOT mobile. "בעבודה משותפת עם ההסתדרות והוועד הגענו להסכם הוגן המהווה נדבך נוסף בקידום החברה, לצד שמירה על גמישות ניהולית. HOT mobile רואה בעובדים שותפים בהצלחה ותמשיך לפעול לטובתם. אני מבקש להודות לכל השותפים בתהליך".

 יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק, יקי חלוצי, אמר: "יש לנו מערכת יחסי עבודה טובה עם הוט מובייל ורואים את זה בהסכם המצוין שחתמנו לטובת העובדים. בתקופה כזו של חוסר בטחון כלכלי חשוב לשדר חוסן והוגנות גם בהסכם הקיבוצי – זה טוב לעובדים וטוב לעסק. אני רוצה לברך את ועד העובדים והנהלת החברה על המוגמר". יו"ר ועד עובדי הוט מובייל, אלי כהן, הוסיף: "אני שמח שהגענו להסכם טוב לעובדים ולחברת הוט מובייל למרות התקופה והמכשולים שעמדו בדרכנו. לאורך כל המו"מ הראנו שאפשר גם אחרת. עבדנו בשיתוף פעולה עם ההנהלה, אך היינו נחושים להשיג את היעדים שהצבנו לעצמנו בתחילת המו"מ, תוך התחשבות באתגרים שעמדו לפנינו ומבלי לפגוע בחברה ובעובדים. עובדי הוט מובייל היקרים, עכשיו הזמן שלכם להנות מפירות ההסכם".

את המו"מ ליוו מטעם ההסתדרות מזכירת האיגוד המקצועי הדר סילוקי ועו"ד ענת גוטמן מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי. מטעם הוט מובייל המו"מ לווה על ידי מנהל משאבי אנוש ניסו אדטו ועו"ד רן גפטר ממשרד עו"ד רובין-שמואלביץ.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!