ההסתדרות, ועד העובדים והנהלת קבוצת מותגי הניקיון סנו חתמו על הסכם קיבוצי חדש לכ-300 עובדי החברה, שיחול עד סוף מרץ 2023. ההסכם כולל תוספת שכר של 6.75% שיחולו בשלוש פעימות, אחת מדי שנה.
לצד זאת יקבלו העובדים מענק חתימה בסך 1,600 שקלים לעובד, כמו כן יקבלו 1,400 שקלים בתווי ביגוד מדי שנה וזכות לרכישה בחנות המפעל בשווי 2,760 שקלים בשנה. עוד כולל ההסכם השתתפות החברה בשכר לימוד במוסדות להשכלה גבוהה עבור העובדים, המשך סבסוד ביטוח בריאות לעובדים והשתתפות במימון נופש לעובדים. החברה תעביר גם לקופת הועד 30 אלף שקלים ותגדיל את הפרשותיה לעמותה לקידום מקצועי של עובדי ענף המזון.
את ההסכם הובילו יו"ר איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה בהסתדרות הרצל יאקה, יו"ר סניף כפר סבא הוד השרון במרחב השרון בהסתדרות, שאול דור, מזכיר האיגוד המקצועי במרחב עו"ד שחר יחזקאל, וכן ועדי העובדים בחברה, בהם משה קהלני ודוד עדווי. הוא נחתם עם נציגי סנו מפעלי ברונוס, החברה הדרומית לשיווק, מפעל קוסמופארם ומפעל נייר ואריזה של חברת סנו. מטעם מטעם ההנהלה השתתפו במו"מ מנכ"ל סנו יובל לנדסברג וסמנכ"ל משאבי אנוש אודי ארליך.



