זמן קצר אחר כך, בשעה 07:35 נמסר למד"א מרחב ירקון על פועל שנפל מגובה ברחוב אבן גבירול בהרצליה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בלינסון, פועל כבן 28 במצב קשה עם חבלת בטן לאחר שנפל מגובה של כארבע קומות. על-פי הקואליציה למאבק בתאונות עבודה הפצוע הוא תושב אום אל פאחם. תאונת העבודה אירעה באתר בנייה של פרויקט תמ"א 38 של חברת 'נ.ת.ע בנייה והנדסה בע"מ.

בסמוך לשעה 12:00 פועל נפצעה בינוני בתאונת עבודה בבאקה אל ע'רביה. כוחות מד"א מרחב שרון הוזעקו לטפל בפועל שנמצא מוטל לאחר שככל הנראה נפל מגובה של כשלושה מטרים  מטרים באתר בנייה בעיר. הפועל, גבר כבן 38, פונה במצב בינוני עם חבלות באגן ובבטן, לבית החולים הלל יפה בחדרה.

ח"כ איל בן ראובן (המחנה הציוני) התייחס לריבוי תאונות העבודה אתמול ואמר: "עשרים בני אדם נהרגו בתאונות בניין מתחילת השנה, ושום דבר אפקטיבי לא נעשה בנדון. חוק לסגירת אתרים בהם התרחשו תאונות בנייה קשות, אותו יזמתי יחד עם שותפיי למאבק, יאושר בקרוב ויטיל אחריות על מנהלי אתרי הבנייה – יזמים, חברות בנייה וקבלנים. משרד הכלכלה, שלא פועל עד עכשיו, חייב להיכנס במהירות לעובי הקורה ולהתחיל לפעול ברצינות".