דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
19.1°תל אביב
  • 17.6°ירושלים
  • 19.1°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 17.9°אשדוד
  • 19.7°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 15.9°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 17.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / ליגת האומות: נבחרת ישראל סיימה בתיקו 1:1 מול נבחרת סקוטלנד

ראיין כריסטי כבש בפנדל לסקוטלנד בדקה ה-45 וערן זהבי השווה בדקה ה-73 בשער נהדר | שתי הנבחרות ייפגשו בעוד חודש בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו | הנבחרת תארח ביום שני את נבחרת סלובקיה

ערן זהבי ומואנס דאבור חוגגים שער מול סקוטלנד בליגת האומות (Andrew Milligan/PA via AP)
ערן זהבי ומואנס דאבור חוגגים שער מול סקוטלנד בליגת האומות (Andrew Milligan/PA via AP)
צור רוזנצוויג
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

יש מקום לאופטימיות. נבחרת ישראל סיימה הערב (שישי) בתיקו 1:1 את משחקה הראשון בקמפיין ליגת האומות לקראת גביע העולם קטאר 2020, מול נבחרת סקוטלנד. ראיין כריסטי כבש בפנדל לסקוטלנד בדקה ה-45 וערן זהבי השווה בדקה ה-73. שתי הנבחרות ייפגשו בעוד חודש בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו. הנבחרת תפגוש ביום שני את נבחרת סלובקיה, במסגרת בית מספר 2.

היה זה במשחק הבכורה של וילי רוטנשטיינר על הקווים, כשקודם לכן שימש בתפקיד המנהל המקצועי. עד היום ישראל פגשה את סקוטלנד ארבע פעמים והמאזן עומד על ניצחון אחד לעומת שלושה הפסדים. בליגת האומות אשתקד, הנבחרת ניצחה 1:2 בבית, אולם בחוץ היא נכנעה 3:2.

מהלך המשחק

בדקה ה-42, הנבחרת הישראלית הגיעה למצב הטוב במשחק והייתה חייבת לעלות ליתרון, ביברס נאתכו העביר כדור לדור פרץ שמסר לאלי דסה באגף הימני. מגן ויטסה הגביה כדור מצוין לרחבה, לראשו של מואנס דאבור, אך הנגיחה של חלוץ הופנהיים נעצרה אצל דייויד מרשל.

השער הראשון במשחק הגיע בסמוך למחצית. קרן סקוטית שהוגבהה לרחבה הסתיימה בעבירה של איתן טיבי אחרי הרמת רגל גבוהה. ראיין כריסטי שלח בעיטה מצוינת לחיבורים השמאליים והכניע את אופיר מרציאנו. 0:1 לסקוטלנד בסוים המחצית.

נבחרת ישראל מול סקוטלנד בליגת האומות. 4 בספטמבר 2020. (Andrew Milligan/PA via AP)
נבחרת ישראל מול סקוטלנד בליגת האומות. 4 בספטמבר 2020. (Andrew Milligan/PA via AP)

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של סקוטלנד, הנבחרת הישראלית החלה להפעיל את הלחץ ובדקה ה-73 זה השתלם כשערן זהבי קיבל כדור נהדר בעקב ממואנס דאבור, חדר לרחבה ושלח בעיטה אדירה לרשת העליונה. 1:1 בסיום המשחק.

התקווה – נבחרת ישראל הגיעה להאמפדן פארק. היו במשחק לא מעט רגעים משעממים, אבל יכולנו לראות שחקני שמבינים את תפקידם, שנעים יחד במעברים מהגנה להתקפה, שמגיבים אחד לשני, שהסקוטים לא הגיעו למצב מסוכן אחד כל המשחק חוץ מזה שאנחנו הבאנו להם במתנה, זה נותן קצת אמונה, כי צריך גם ברגעים כאלה. ובואו נסתכל למציאות בעיניים המאמן שלנו הוא מנהל מקצועי עד לפני רגע, אז ראינו קבוצה מנוהלת, דסה בציר שלו, זהבי בנגיעת זהב אחת שמספיקה לנקודה, ונאתכו עם הלב והנשמה, עכשיו צריך רוח ואופי.

היאוש – נבחרת ישראל עם ניצחון אחד בתשעת המשחקים האחרונים. זה כבר דבר מייאש אחד, לזה תוסיפו את הטעות התורנית של אחד הבלמים שלנו ותקבלו מנת עיקרית של ייאוש, פעם אחת היא מתובלת במסירה מבולבלת חזרה לשוער, פעם אחרת זה כיסוי לוקה של שחקן ההתקפה במהלך הרמת כדור של היריב בבעיטה חופשית מ-40 מטר, ולקינוח הרמת רגל לא סבירה בהרחקת כדור מהתקפה אנמית למדי של הקבוצה הביתית דקה לפני סיום המחצית הראשונה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!