דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
23.1°תל אביב
  • 22.2°ירושלים
  • 23.1°תל אביב
  • 19.6°חיפה
  • 22.2°אשדוד
  • 27.3°באר שבע
  • 32.2°אילת
  • 27.4°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 24.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / בדרך לצמרת: אירנה קוזנצוב ורעות מיכאלי חתמו בקבוצת א.א.ל. לימסול מקפריסין

עבור שתי השחקניות בנות ה-18, הנחשבות לעתיד של הנבחרת זהו חוזה מקצועני ראשון | קוזנצוב עשויה להמשיך בינואר לליגה הצרפתית במדי פריז פ.צ, "חולמת להגיע לקבוצות הכי גדולות באירופה כמו ליון וצ'לסי"

אירנה קוזנצוב במדי בנות עמק חפר "החלום? להגיע לקבוצות הכי גדולות באירופה כמו ליון וצ'לסי" (צילום: מושיק אושרי אס"א תל אביב)
אירנה קוזנצוב במדי בנות עמק חפר "החלום? להגיע לקבוצות הכי גדולות באירופה כמו ליון וצ'לסי" (צילום: מושיק אושרי אס"א תל אביב)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

שתי שחקניות נבחרת ישראל בכדורגל, אירנה קוזנצוב ורעות מיכאלי, חתמו אתמול (ראשון) בקבוצת א.א.ל. לימסול מליגת הנשים בקפריסין. המעבר לקפריסין הוא רק צעד ראשון לשתי השחקניות בנות ה-18, כחלק מתכנון קריירה ענפה בחו"ל בליגות הטובות בעולם. קבוצת פריז פ.צ מצמרת הליגה הצרפתית כבר מנסה להחתים את קוזנצוב בחודש ינואר.

שחקנית הקישור מיכאלי והבלמית קוזנצוב גדלו יחדיו באקדמיה של ההתאחדות לכדורגל ולקחו חלק בהעפלה המשמעותית של הנבחרות עד גיל 17 ב-2018 ועד גיל 19 ב-2020 לשלב העלית של אירופה. באקדמיה הן זכו לקבל את המעטפת המקצועית הטובה ביותר וצברו ניסיון ודקות משחק חשובות.

קוזנצוב החלה בגיל 6 לשחק עם הבנים בשכונה. בגיל 11 הצטרפה לקבוצת הילדות של מכבי כישרונות חדרה. הכישרון שלה בלט ובגיל 14 קיבלה הזמנה לעבור לשחק ולגור באקדמיה של ההתאחדות לכדורגל בוינגייט.

מיכאלי שיחקה במחלקת הנערות המצוינת של הפועל קטמון, לפני שגם הצטרפה לאקדמיה. בשנה האחרונה שתי השחקניות שיחקו בליגת העל. קוזנצוב בקבוצה הצעירה המפתיעה מכבי בנות עמק חפר ומיכאלי זכתה באליפות עם מ.כ. רמת השרון.

רעות מיכאלי במדי נבחרת הנערות (צילום: אוקסנה דניסוב)
רעות מיכאלי במדי נבחרת הנערות (צילום: אוקסנה דניסוב)

"אני מתרגשת מאוד. זה תמיד היה החלום הכי גדול שלי" אומרת קוזנצוב ל'דבר'. "קפריסין בעצם תהיה ההתחלה שלנו. החלום שלי הוא להגיע לטופ של הטופ, לקבוצות הכי גדולות באירופה כמו ליון וצ'לסי. כמובן שאני חולמת גם להגיע להישגים גדולים בנבחרת ישראל. להראות ניצחונות, לעלות שלבים, להגיע למונדיאל".

יש לך כבר הצעה מפריז פ.צ, זאת המטרה הבאה?
"הם התעניינו ואמרו שיש פוטנציאל ואמרו שהם רוצים ומעוניינים בי. בעיקרון אני אמורה לסיים את החוזה בקפריסין בדצמבר 2020 ומשם אני אמורה להתחיל תהליך ולעבור לצרפת. זה עדיין לא סגור ב-100 אחוז, אבל זה בדרך לשם".

אירנה קוזנצוב במדי נבחרת הנערות: "חולמת להגיע להישגים גדולים בנבחרת ישראל" (צילום: אוקסנה דניסוב)
אירנה קוזנצוב במדי נבחרת הנערות: "חולמת להגיע להישגים גדולים בנבחרת ישראל" (צילום: אוקסנה דניסוב)

הליגה הקפריסאית המונה 9 קבוצות תפתח ב-13 בספטמבר. לפני תחילת העונה לא נרשמה סגנית האלופה פורגוס לימסול לליגה ובכך נוצר מצב של קבוצה חסרה. האלופה אפולון לימסול אמורה לזכות גם השנה בתואר הליגה ותשתתף במוקדמות ליגת האלופות. הקבוצה התחזקה העונה בשחקנית ההגנה האמריקאית קרסטון פיקט מאורלנדו פרייד. קבוצתן של השחקניות הישראליות א.א.ל לימסול תפתח את העונה מול אתניקוס.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!