דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון י"א באייר תשפ"ד 19.05.24
20.7°תל אביב
  • 20.9°ירושלים
  • 20.7°תל אביב
  • 21.3°חיפה
  • 20.0°אשדוד
  • 21.6°באר שבע
  • 27.4°אילת
  • 20.3°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 20.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
צרכנות

צרכנות / סיוע לעסקים בסגר: קניוני עופר החלו להפעיל שירות משלוחים עבור החנויות שבשטחם

שירות הליקוט והמשלוחים יינתן על ידי עובדי הקניון, ויאפשר לחנויות להמשיך לפעול, ולו חלקית | מנכ"ל קניוני עופר: "המטרה היא להמשיך להניע את המסחר, ולהנגיש חנויות שלא מחזיקות פלטפורמת און ליין עצמאיות"

קניון עופר הקיריון. (צילום: עומרי אמסלם/יח"צ)
קניון עופר הקיריון. (צילום: עומרי אמסלם/יח"צ)
יעל אלנתן
יעל אלנתן
כתבת עבודה וצרכנות
צרו קשר עם המערכת:

קבוצת קניוני עופר החלה להפעיל שירות משלוחים מחנויות הקניונים, ללא עלות. מלבד סיוע לצרכנים, המהלך יאפשר לחנויות שאין להן שירות משלוחים להמשיך ולמכור בתקופת הסגר. שירות הליקוט והמשלוחים יינתן ע"י עובדי הקניונים, ויאפשר לחנויות להמשיך להעסיק לפחות חלק מעובדיהן, ולהימנע מהוצאה לחל"ת.

"אנו רוצים לסייע לשוכרים בתקופת הסגר", אומר משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר,
"המטרה היא להמשיך להניע את המסחר, גם בימי הסגר, ולהנגיש קניות לחנויות שלא מחזיקות פלטפורמת און ליין עצמאיות".

השירות יינתן ב-17 הקניונים שמפעילה קניוני עופר ברחבי הארץ, בחנויות שהצטרפו אליו. ההזמנה מתבצעת באמצעות שיחת טלפון עם המוכר בחנות, שבה ניתן לבקש מהמוכר את הפריט הרצוי באמצעות מספר קטלוגי מהאתר, אם קיים, או באמצעות תיאור בעל פה של המוצר. במקרה השני המוכר יכול להציע אפשרויות, ואף לשלוח תמונות של המוצר לטלפון הנייד של הלקוח. את שמות החנויות ומספרי הטלפון ניתן למצוא באתר קניוני עופר או באפליקצית My Ofer.

התשלום נעשה בטלפון באמצעות כרטיס אשראי. המוכר אורז את הקנייה, וקניוני עופר יבצעו את המשלוח בחינם עד בית הלקוח בסביבת הקניון תוך שלושה ימי עסקים. בניגוד להזמנת אונליין ממוקד ארצי, ההזמנה בשירות מתבצעת מהחנות עצמה, ולכן ייתכן שמוצרים מסוימים לא יהיו קיימים במלאי. חלק מהחנויות המשתתפות בשירות משתייכות גם לרשת ארצית שניתן גם להזמין דרכה, או מפעילות שירות משלוחים משלהן, ולכן מומלץ לבדוק את אפשרות המשלוח המועדפת.

בשיחה עם חנות הצעצועים 'טויס אר אס' בקריון בקרית ביאליק בדקה כתבת 'דבר' את האפשרות להזמין אורגנית, וקיבלה מהמוכר פירוט מהם הדגמים שנמצאים במלאי החנות, כולל צילומי המוצרים. מכיוון שלחנות יש שירות משלוחים משלה, וגם לרשת הארצית, ניתן היה לבחור בין משלוח על ידי החנות באותו היום בעלות 20 שקלים, משלוח על ידי קניוני עופר בתוך שלושה ימים וללא עלות, ומשלוח דרך הזמנה מאתר החברה בתוך שבעה ימי עסקים, עם הגבלת משקל וגודל החבילה, בעלות 30 שקלים.

גם המתחרה של קניוני עופר, קבוצת קניוני עזריאלי, מפעילה מזה מספר שנים אתר הזמנות אונליין, אך מדובר באתר שאין לו קשר לחנויות ספציפיות בקניונים וההזמנה בו מתבצעת באופן מרכזי.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!