דבר
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 11.10.2020 | 18:28
ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע על תחילת דיון עם צוות השרים לקראת ההחלטה בקבינט הקורונה ביום שלישי, "יש סימנים ראשונים של הצלחה, אבל אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לבחון את זה, וגם אז היציאה תהיה מדורגת, אחראית וזהירה" אמר ראש הממשלה.
"נפתח עסקים של עד 10 אנשים שלא מקבלים קהל, נפתח את הגיל הרך, אבל נעשה את זה ושלבים אחרים בהדרגה, בזהירות, ועם מדדים ברורים למעבר משלב לשלב".
נתניהו ביקש את שיתוף הפעולה של הציבור ואמר: "אם נפעל נכון – ננצח את המחלה. אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מכם".


