דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי כ"ה בניסן תשפ"ד 03.05.24
20.6°תל אביב
  • 13.3°ירושלים
  • 20.6°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 20.2°אשדוד
  • 16.6°באר שבע
  • 22.5°אילת
  • 20.4°טבריה
  • 12.8°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

סגר שני / לאחר מאבק השחקנים: משרד הבריאות הודיע על החזרת האימונים החל מיום רביעי

המשרד המליץ לקבינט הקורונה להוריד את ההגבלות על אימוני הספורט | ארגון השחקנים: "הצלחנו בזכות הנחישות והמסירות של השחקנים" | שר הספורט, חילי טרופר: "נמשיך לפעול לכך שכלל ענפי הספורט יוכלו לשוב לפעילות"

מכבי תל אביב מול בני סכנין בגמר גביע הטוטו 2020/21 (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
מכבי תל אביב מול בני סכנין בגמר גביע הטוטו 2020/21 (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הספורט הישראלי חוזר לאימונים, כך הוחלט הערב (שני). משרד הבריאות המליץ לוועדת השרים לענייני הקורונה, להוריד את ההגבלות על אימוני הספורט, החל מה-14 לאוקטובר.

המשמעות היא, שגם הקבוצות שלא נמצאות במסגרות בינלאומיות יורשו להתאמן. קיום האימונים ולאחר מכן חזרת הליגות, כשהדבר יאושר, יתקיימו על פי מתווה של בידוד ביתי מחמיר לשחקנים ולצוות המקצועי.

"הבטחנו כי ניאבק על חזרתו של הספורט הישראלי ואני שמח בהחלטה החשובה אליה הגענו בתיאום עם משרד הבריאות", אמר שר התרבות והספורט חילי טרופר, "שר הבריאות יולי אדלשטיין גילה הבנה למצב הקשה ואני מודה לו על ההקשבה והמחויבות לנושא. המשך רציפות הענף חשובה וקריטית הן מבחינה כלכלית והן מבחינה מורלית עבור הציבור הישראלי כולו. נמשיך לפעול במרץ ובאחריות כדי שכלל הספורטאים וענפי הספורט יוכלו לשוב לפעילות בצורה בטוחה ושמאות אלפי האוהדים יוכלו ליהנות ממשחקים ותחרויות".

יו"ר חטיבת הספורט בהסתדרות ניר אלון בקורס ארגון שחקני הכדורגל (צילום: יאיר צוקר)
יו"ר חטיבת הספורט בהסתדרות ניר אלון בקורס ארגון שחקני הכדורגל (צילום: יאיר צוקר)

ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות, מושיקו מישאלוף, מנכ״ל ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל ועודד שעשוע, מנכ״ל ארגון שחקני הכדורסל: "אנחנו שמחים על כך שהמאבק שניהלנו יחד עם המנהלות לכדורגל וכדורסל הצליח. הצלחנו בזכות הנחישות והמסירות של השחקנים שנרתמו מיד למען הספורט הישראלי כולו ובזכות האמונה שאין דרך אחרת. חזרת הספורט המקצועני לאימונים הינה בשורה נכונה וחשובה לאלפי המשפחות המתפרנסות באופן ישיר ולמיליוני האוהדים בישראל".

שחקני הכדורגל והכדורסל נאבקו בשבועות האחרונים לאפשר את השבת האימונים. קפטנים של ארבע עשרה קבוצות ליגת העל בכדורגל שלחו היום (שני) מכתב משותף לראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין, בו דרשו את החזרת האימונים המקצועניים. "אימוני הכדורגל בישראל מושבתים זה 3 שבועות. המשך המצב משמעו ריסוק עונת הכדורגל" כתבו.

שחקני בית"ר ירושלים במהלך אימונים במגרש האימונים של הקבוצה ב- 9 באוקטובר 2020. (צילום: נתי שוחט / Flash90)
שחקני בית"ר ירושלים במהלך אימונים במגרש האימונים של הקבוצה ב- 9 באוקטובר 2020. (צילום: נתי שוחט / Flash90)

ארז כלפון יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל: "לאחר קבלת האישור הרשמי על ידי ממשלת ישראל, תוציא המנהלת הנחיות מסודרות לקבוצות בכל הקשור להתנהלות והקפדה על הוראות משרד הבריאות עם חידוש האימונים ולקראת חידוש המשחקים. הספורט המקצועני עמד בפני שוקת שבורה וכעת עלינו להתארגן באופן מיידי לחזרה למשחקים עד סוף החודש".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!