דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי כ"ה בניסן תשפ"ד 03.05.24
20.8°תל אביב
  • 15.5°ירושלים
  • 20.8°תל אביב
  • 19.1°חיפה
  • 21.0°אשדוד
  • 19.3°באר שבע
  • 29.2°אילת
  • 22.5°טבריה
  • 15.5°צפת
  • 20.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נשים בספורט / אחרי 10 חודשים בלי כדורגל: רמת השרון תחל את הופעתה במוקדמות ליגת האלופות

האלופה הישראלית תפגוש מחר (ג') את סרייבו, אלופת בוסניה, מולה הפסידה לפני 4 שנים | אדווה טוויל, מנהלת הקבוצה: "אני מאמינה שיש לנו סגל מספיק טוב להתמודד גם בליגת האלופות" | גם הפעם, המשחק לא ישודר בישראל

שחקניות מ.כ.נ רמת השרון בכדורגל (צילום: מ.כ.נ רמת השרון)
שחקניות מ.כ.נ רמת השרון בכדורגל (צילום: מ.כ.נ רמת השרון)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אלופת המדינה לנשים בכדורגל מ.כ.נ רמת השרון תפגוש מחר (שלישי, 15:00) בבוסניה את סרייבו SFK 2000, למשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות לעונת 2020/21.

רמת השרון מגיעה למשחק ללא הכנה מספקת, לאחר שלא קיימה משחק רשמי מאז חודש פברואר ותחל את משחקיה בליגת העל רק בסוף החודש. למרות זאת, האלופה הישראלית תנסה להפתיע ולהעפיל לשלב השני במפעל. גם השנה אין גוף שידור ישראלי המשדר את משחקי האלופה הישראלית בליגת האלופות.

אדווה טוויל, שחקנית העבר וכיום מנהלת רמת השרון, מספר ל-'דבר' על הכנות הקבוצה למשחק ולפתיחת העונה, לאחר ההפסקה הארוכה: "ההכנה לא הייתה אידאליות. כל מה שקרה בגלל הסגר הוא די עצוב, הליגה שלנו הייתה אמורה להתחיל בספטמבר ואנחנו כמעט שנה בלי כדורגל. הגענו לליגת האלופות בסיטואציה הזאת, שהיא הכי גרועה שיכולה להיות כשאין ליגה".

למרות הכל, טוויל נשארת אופטימית: "אפשר לבכות על הכל, אבל בסיטואציה שנוצרה הכל יכול לקרות. הסיכויים הם יותר גדולים במשחק אחד ואני מקווה שנצליח לעלות שלב".

אדווה טוויל (במרכז), מנהלת מ.כ.נ רמת השרון: "אני מאמינה שיש לנו סגל מספיק טוב להתמודד גם בליגת האלופות" (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)
אדווה טוויל (במרכז), מנהלת מ.כ.נ רמת השרון: "אני מאמינה שיש לנו סגל מספיק טוב להתמודד גם בליגת האלופות" (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)

איך נראו האימונים בתקופת הסגר?
"השחקניות עבדו בעיקר עם מאמן כושר. הפחד שלי היה שמישהי תידבק לפני הטיסה. הייתה לנו בדיקה לכל הקבוצה ובינתיים כולן כשירות לשחק. המצב לא פשוט, אבל זה לא תירוץ, כי כל העולם מתמודד עם המגפה ואנחנו צריכות לדעת להוציא את הכי טוב מהמשחק".

"זאת קבוצה מאוד חזקה"

סרייבו מדורגות במקום ה-7 של נבין הקבוצות בשלב המוקדמות ואילו רמת השרון מדורגת במקום ה-25 מתוך 40. הקבוצה הבוסנית העפילה לפני שנתיים ל-32 האחרונות וניצחה פעמיים בארבעת השנים האחרונות קבוצות ישראליות בשלב הבתים, את רמת השרון ב-2016/17 ואת אס"א תל אביב בעונה הקודמת.

מה אתן יודעות על היריבה הבוסנית?
"אנחנו מתמודדות עם קבוצה שכבר החלה את העונה ושיחקה 6 משחקים בליגה שלהן, בניגוד למצב שלנו. זאת קבוצה מאוד חזקה, כשאני הייתי שחקנית, נפגשנו איתה בעונת 2016/17 והפסדנו 1:0"

"אני מאמינה שיש לנו סגל מספיק טוב להתמודד גם בליגת האלופות וגם בליגה שלנו. עלו לנו שתי שחקניות מהנערות, מאי בניון (בתו של יוסי בניון) ושובל קדושים, שהן העתיד של המועדון. חשוב לנו להעלות בכל שנה שחקניות מהנערות שהן יהיו הבסיס שלנו".

עונת 2020/21מאי בניוןבהצלחה!

Posted by ‎מכנ רמת השרון WFC Ramat-Hasharon‎ on Thursday, October 29, 2020

 

רמת השרון שינתה את פנייה העונה. מספר שחקניות מפתח ישראליות עזבו: מור אפרים, ליה ברקאי, שחר נקב, בנוסף לזרות טאבטה וויקטוריה דהלברג. את הסגל יובילו שחקניות הנבחרת: קארין סנדל, שי פרל, רוני שמריך, רעות מיכאלי וכמובן השחקניות הוותיקות השוערת חנית שוורץ ושחקנית הקישור ורד כהן.

לצידן, תמשיך עונה נוספת השחקנית הזרה היידי רות, אליהן צורפו לסגל שחקנית נבחרת קוסטה ריקה פאביולה סאנצ'ז שחוזרת לקדנציה שניה בקבוצה, שחקנית ההתקפה האמריקאית קיילן ברדפורד וויליאמס, השוערת מרי ניהאוס ושחקנית ההגנה קרלי פדרסון הקנדית.

שחקניות מ.כ.נ.רמת השרון (צילום: מושיק אושרי)
שחקניות מ.כ.נ.רמת השרון (צילום: מושיק אושרי)

"אנחנו צועקות את הצעקה, אבל אחד לא מוכן להשקיע"

למרות שמדובר באלופה הישראלית שמשחקת במסגרת ליגת האלופות, גם השנה, לאוהדי ואוהדות הכדורגל, לא יהיה ניתן לצפות יוכלו לצפות במשחק. "זה הכאב הגדול של כדורגל הנשים" אומרת טוויל. "אנחנו כבר שנים צועקות את הצעקה הזאת. תמיד אומרים שאין פה קהל, אבל לא יכול להיות עניין אם אנשים לא ידעו שיש משחקים. בלי זה אנשים לא ידעו שקיים כדורגל נשים ולצערי אף אחד לא מוכן להשקיע".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!