דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"ו בניסן תשפ"ד 04.05.24
23.1°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 23.1°תל אביב
  • 20.0°חיפה
  • 21.1°אשדוד
  • 20.1°באר שבע
  • 25.1°אילת
  • 23.0°טבריה
  • 15.2°צפת
  • 22.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נשים בספורט / רמת השרון הפסידה 4:0 לסרייבו והודחה ממוקדמות ליגת האלופות

האלופה הישראלית ניסתה להפתיע ושיחקה בצורה התקפית, אך היריבה הבוסנית הייתה הקבוצה הטובה יותר וניצלה את הניסיון, הביתיות וכושר המשחק העדיף | בדקה ה-91 נכנסה להופעת הבכורה, מאי בניון בת ה-17

מ.כ.נ רמת השרון (צילום: יעל ארז)
מ.כ.נ רמת השרון (צילום: יעל ארז)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אלופת המדינה לנשים בכדורגל מ.כ.נ רמת השרון הודחה מליגת האלופות, לאחר הפסד חוץ לסרייבו SFK 2000 מבוסניה, בתוצאה 4:0. לסרייבו כבשו: קאפיטנוביץ' (45), קוץ' (67), מילינקוביץ' (76) וילצ'יץ' (83).

רמת השרון ניסתה להפתיע ושיחקה בצורה התקפית, אך סרייבו הייתה הקבוצה הטובה יותר ניצלה את הניסיון, הביתיות וכושר המשחק העדיף, כדי להשיג את הניצחון ולעלות לשלב השני. האלופה הישראלית הגיעה למשחק ללא הכנה מספקת, לאחר שלא קיימה משחק רשמי מאז חודש פברואר. האלופה הבוסנית החזקה יותר הגיעה לאחר שכבר הליגה המקומית החלה לפני חודש וחצי.

שחקניות מ.כ.נ רמת השרון בחימום למשחק (צילום: יעל ארז)
שחקניות מ.כ.נ רמת השרון בחימום למשחק (צילום: יעל ארז)

רמת השרון שינתה את פנייה העונה. מספר שחקניות מפתח ישראליות עזבו: מור אפרים, ליה ברקאי, שחר נקב, בנוסף לזרות טאבטה וויקטוריה דהלברג. את הסגל יובילו שחקניות הנבחרת: קארין סנדל, שי פרל, רוני שמריך, רעות מיכאלי וכמובן השחקניות הוותיקות השוערת חנית שוורץ ושחקנית הקישור ורד כהן. הקבוצה העלתה שתי שחקניות מהנוער, מאי בניון (בתו של יוסי בניון) ושובל קדושים.

לצידן, תמשיך לעונה נוספת היידי רות'. אליה הצטרפו, שחקנית נבחרת קוסטה ריקה פאביולה סאנצ'ז חוזרת לקדנציה שניה בקבוצה, שחקנית ההתקפה האמריקאית קיילן ברדפורד וויליאמס, השוערת מרי ניהאוס ושחקנית ההגנה קרלי פדרסון הקנדית.

מהלך המשחק

הרכב רמת השרון: מרי ניהאוס, קרלי פדרסון, שי פרל, פאביולה סאנצ'ז, היידי רות', דליה דכוור, בירד, קארין סנדל, ורד כהן, רעות מיכאלי, קיילן ברדפורד וויליאמס.

רמת השרון הגיעה בדקה ה-16 לאפשרות הטובה ביותר שלה במחצית הראשונה. בירד העלתה כדור חופשי מצד ימין, סאנצ'ז עלתה מעל כולן, אך נגחה החוצה. הבוסניות היו יותר מסוכנות והגיעו ליותר מצבים ליד השער הישראלי. בדקה ה-20 מילינקוביץ' כמעט כבשה מתוך הרחבה, אך הבעיטה שלה הייתה מעל השער. סרייבו הגבירה את הלחץ על השער של רמת השרון.

בדקה ה-37 התקפה מסוכנת של סרייבו, בעיטה של ספאסוצ'ביץ' נהדפת על קו השער ע"י הגנת רמת השרון והכדור החוזר של קוץ' נקלט ע"י השוערת האמריקאית החדשה מרי ניהאוס. בדקה ה-45 כדור קרן של סרייבו נהדף עד מחצית המגרש. הכדור הגיע עד קרסו שהעלתה אותו חזרה לרחבה. המגנה השמאלית קפטאנוביץ' השתלטה על הכדור, הטעתה את שחקנית ההגנה של רמת השרון ובעטה לפינה הנגדית. 1:0 סרייבו. 

רמת השרון פתחה טוב את המחצית עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה של קיילן ברדפורד וויליאמס שנהדפה ע"י השוערת של סרייבו חסנבגוביץ' לקרן.  בדקה ה-61 קוץ' הגיעה להזדמנות של אחת מול אחת אך ניהאוס, הקדימה אותה ועצרה את התקפה הבוסנית.

https://twitter.com/UWCL_esp/status/1323635758494846976

בדקה ה-67 סרייבו יצאה להתקפה מתפרצת, דג'וקוביץ' בישלה לקוץ' את השער השני של סרייבו. בדקה ה-76 דאבל פס ברחבה של רחבה, השאיר את מלינקוביץ' לבד מול השער, שבבעיטה מדויקת כבשה את השלישי של סרייבו.

בדקה ה-84 סרייבו כבשה את הרביעי, קוץ' פרצה מצד שמאל להרחבה, העבירה כדור רוחב וילצ'יץ' הגיעה ראשונה לכדור וכבשה שער קל מתוך הרחבה. בדקה ה-91 נכנסה להופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת, מאי בניון. 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!