דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
38.1°תל אביב
  • 35.0°ירושלים
  • 38.1°תל אביב
  • 37.1°חיפה
  • 33.8°אשדוד
  • 39.6°באר שבע
  • 39.4°אילת
  • 40.5°טבריה
  • 32.4°צפת
  • 40.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / ג'ודו: מדליית זהב לענבר לניר וכסף למאיה גושן באליפות אירופה עד גיל 23

ענבר לניר גברה על קארלה פרודן הקרואטית בקרב על מדליית הזהב | מאיה גושן הפסידה ללארה סבטקו מקרואטיה וסיימה עם הכסף | נבחרת הנשים מסיימת הופעה מרשימה באליפויות אירופה עד גיל 21 ועד גיל 23, עם 5 מדליות

ענבר לניר (מימין) ומאיה גושן, עם המדליות באליפות אירופה עד גיל 23 (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
ענבר לניר (מימין) ומאיה גושן, עם המדליות באליפות אירופה עד גיל 23 (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הישג ענק לג'ודו הישראלי באליפות אירופה עד גיל 23, הנערכת בקרואטיה. ענבר לניר זכתה הערב (שלישי) במדליית הזהב ובתואר אלופת אירופה עד גיל 23 בקטגוריית המשקל 78 ק"ג. לפני פחות משבוע זכתה לניר במדליית הארד באליפות אירופה עד גיל 21.

מאיה גושן סיימה עם מדליית הכסף והתואר סגנית אלופת אירופה, במשקל עד 70 ק"ג. נבחרת הנשים מסיימת הופעה מרשימה באליפויות אירופה עד גיל 21 ועד גיל 23, עם 5 מדליות ומקום חמישי. אמש זכה יהונתן אלבז במדליית הארד (עד 73 ק"ג), לאחר שניצח בקרב על המדליה את חברו, אורון גינר.

ענבר לניר עם מדליית הזהב באליפות אירופה עד גיל 23 (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
ענבר לניר עם מדליית הזהב באליפות אירופה עד גיל 23 (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)

ענבר לניר (עד 78 ק"ג) החלה את היום עם ניצחון באיפון מול שרה פרננדס קמפילו מספרד, המשיכה עם ניצחון בוואזרי ברבע הגמר מול הסלובנית מטקה לובניק ובחצי הגמר הכריעה את יריבתה ההולנדית בבריח. בקרב הגמר ניצחה לניר בשני וואזרי את קארלה פרודן הקרואטית וזכתה כאמור בתואר אלופת אירופה.

מאיה גושן (עד 70 ק"ג) החלה את התחרות בסיבוב השני עם ניצחון באיפון על הקרואטית אנדלה וויאוליק, המשיכה עם ניצחון ברבע הגמר באיפון מהיר, 5 שניות לתוך הקרב נגד קסניה זדבורנובה מרוסיה ובחצי הגמר גברה בוואזרי על היריבה השוויצרית. בקרב על מדלית הזהב הפסידה הישראלית באיפון ללארה סבטקו מקרואטיה שניות בודדות מסיום הקרב והסתפקה במדליית הכסף.

שקד עמיחי (עד 70 ק"ג) מדליסטית הארד מאליפות אירופה לג'וניור החלה את היום עם ניצחון בריתוק מול איבנה קוקיק, אך הפסידה להולנדית דוניה ווס. דין גמר (עד 81 ק"ג) ובן טננבאום (עד 90 ק"ג) הפסידו בקרבות הראשונים.

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו: "מדלית זהב וכסף באותה אליפות, ענבר לניר אלופת אירופה, זה פשוט אדיר. להגיע לשני גמרים באליפות אירופה ולזכות בזהב זה מדהים, מרגש, הישג היסטורי לנבחרת הנשים ולאיגוד הג’ודו".

"מאיה זכתה בכסף ביום של ג׳ודו מדהים, וענבר לניר שרק לפני מספר ימים זכתה בארד באליפות אירופה עד גיל 21, קוטפת את הזהב באליפות עד גיל 23, תוך שהיא מנצחת את אלופת אירופה עד גיל 21" הוסיף הרשקו.

יו״ר איגוד הג׳ודו משה פונטי: "שבוע מדהים לדור העתיד של הג׳ודו שלנו, ענבר ומאיה הציגו ג׳ודו אדיר, וענבר נכנסה לרשימה מכובדת של אלופי אירופה ישראלים של הג׳ודו הישראלי. בכל שבוע אנחנו נוכחים לדעת שיש לא רק הווה מצוין, אלא גם עתיד גדול לג׳ודו שלנו".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!