דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
24.3°תל אביב
  • 24.5°ירושלים
  • 24.3°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 22.9°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 34.8°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 25.4°צפת
  • 24.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עובדים במאבק

עובדים במאבק / ועדים רבים וחברות שמשתמשות בשירותי השליחים קוראים ל'תן ביס' להכיר בהתאגדות עובדיה

יו״ר הסתדרות עובדי המדינה: ״כעובדים מאורגנים חשוב לנו לדעת שמי שמעניק לנו שירותים הם עובדים שזכויותיהם נשמרות״ | יו״ר ועד מטרופולין: ״עובדים אמיצים, מודל לחיקוי״

שליח של תן ביס, בזמן מגפת הקורונה (צילום: אבשלום ששוני/פלאש90)
שליח של תן ביס, בזמן מגפת הקורונה (צילום: אבשלום ששוני/פלאש90)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

מאז התאגדו עובדי חברת ׳תן ביס׳ בהסתדרות, הם זכו לתמיכה מצד שורה ארוכה של ועדים בשירות המדינה, בחברות היי-טק ותקשורת ובחברות רבות שעובדיהן זכאים לסבסוד ארוחות באמצעות חברת השליחויות.

לפני כשלוש שנים הסתדרות עובדי המדינה בראשות אריאל יעקבי, העניקה בשורה משמעותית למאות אלפי עובדי המדינה, עם החתימה על…

Posted by ‎הסתדרות עובדי המדינה‎ on Thursday, October 29, 2020

״אנחנו קוראים להנהלת ׳תן ביס׳ לכבד את רצון העובדים ולהכיר בהסתדרות כארגון עובדים יציג בחברה״, כתב בפייסבוק יו״ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקבי. ״אנחנו מגנים כל ניסיון פגיעה בזכות ההתאגדות וכל התערבות אסורה מצד ההנהלה. רק דרך הידברות ניתן להגיע להסכמות. כעובדים מאורגנים חשוב לנו לדעת שמי שמעניק לנו שירותים, במקרה הזה שליחים, הם עובדים הזוכים לכבוד ושזכויותיהם נשמרות״.

״אנחנו שולחים חיבוק תומך לשליחי תן ביס האמיצים שבחרו בדרך ההתאגדות והצטרפו להסתדרות – הבית של העובדים״, הוסיף אריאלי והזכיר שלפני שלוש שנים השיגה ההסתדרות הסכם הסעדה למאות אלפי עובדי המדינה, במסגרתו מסובסדות לעובדים ארוחות מדי יום, סבסוד המכונה לא אחת 'כרטיס תן ביס'.

גם יו"ר ועד עובדי משרד הכלכלה, ארז כהן; יו"ר ועד עובדי רשות האוכלוסין וההגירה, שני שבתוב; יו"ר ועד עובדי מנהלת התיאום והקישור בעזה, צמח אהרוני; ויו"ר ועד עובדי בית המשפט באשדוד, ליאת שלום, פנו במסר דומה במכתבים ששלחו ישירות להנהלת החברה.

״כיום יותר מתמיד הם נחשבים לעובדים בחזית הקורונה״, כתב בפייסבוק ועד עובדי חברת ההיי-טק ECI, אופיר לוי. ״שליחים של תן ביס לא מורידים את הרגל מהגז גם בתקופה זו, עושים כל יום קילומטרים על קילומטרים, בשמש הקופחת או בגשם השוטף, אולם הזכויות מגיעות אצלם רק לחברי ההנהלה. להם מגיע רק שכר נמוך, חוסר ביטחון תעסוקתי ואפילו חוסר בביטחון פיזי. גם שם מגיע לעובדים להיות סוג א', הם מביאים לחברה את פרנסתה. הם, כמו בכל מקום, הלב של החברה וככאלה מגיעה להם הגינות בהעסקה ובזמנים אלו כפליים״.

עיצומים ב-ECIבהמשך למאבקנו הנוכחי, בניסיון המופרך למכור את את מהמחלקות הרווחיות בחברה, מחלקת קוואליטק, החל מהיום…

Posted by ‎התאגדות עובדי ECI‎ on Wednesday, October 28, 2020

חברי ועד עובדי חברת ההיי-טק SAP כתבו לעובדי ׳תן ביס׳: ״אם אתם צריכים עזרה, ייעוץ, אוזן קשבת – אנחנו פה בשבילכם״. יחיאל שמן, יו"ר ועד עובדי פלאפון; קרן אופק, יו"ר ועד עובדי פרטנר; לימור ליברמן, יו"ר ועד עובדי בזק בין לאומי; אלי כהן, יו"ר ועד עובדי הוט מובייל ועמיר בריגה, יו"ר ועד עובדי מבניר פנו במסרים מצולמים לעובדי ׳תן ביס׳, בהם חיזקו את ידיהם והוסיפו שוועדי העובדים בראשותם רואים חשיבות גבוהה בכך שזכויות נותני השירותים לעובדיהם ישמרו, ובהם הזכות להתארגן.

"העובדים של ׳תן ביס׳ הם מודל לחיקוי. הם בחרו להוביל מהלך אמיץ של התאגדות", כתב רפאל בן גיגי, יו"ר ועד המנהל הארצי של חברת מטרופולין. "הקמת ועד עובדים היא מהלך לא קל בלשון המעטה. אני עצמי עברתי אותו לפני שלוש שנים במטרופולין והצלחתי בגדול, כי היה לי בית שיגן עליי, ההסתדרות הכללית החדשה. אין לי ספק שבזכות ההתאגדות האמיצה שלהם יחד עם האגף להתאגדות עובדים, הם יגיעו יחד בכוחות משולבים להסכם קיבוצי ולתנאים התואמים למאמץ שלהם ולעבודתם".

התאגדות עובדי בורגראנץ', בעצמה התאגדות של עובדים צעירים שחתמו על הסכם קיבוצי ראשון בשנת 2013, ברכו את שליחי תן ביס וכתבו: "מי כמונו יודעים כמה חשוב הסכם קיבוצי במקום העבודה. אנחנו אתכם במאבק הצודק לשיפור תנאי ההעסקה".

תגובת חברת תן ביס:
"ההנהלה אינה פוגעת ואינה מעורבת כלל במהלכי ההתארגנות. ההנהלה נוהגת רק כאמור בחוק ובפסיקה".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!