דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
20.3°תל אביב
  • 13.0°ירושלים
  • 20.3°תל אביב
  • 14.9°חיפה
  • 20.0°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 21.0°טבריה
  • 16.9°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נשים בספורט / נבחרת הנשים בכדורסל הפסידה למונטנגרו 73:66 במוקדמות אליפות אירופה

ישראל הייתה שוות כוחות למונטנגריות, אך נכנעה ברבע האחרון | בלטו בנבחרת ישראל: אלכס כהן 21 נק' ועדן רוטברג 14 נק' | אלכס כהן: "מאוכזבת שלא הצלחנו לנצח אבל גאה באיך ששיחקנו" | הנבחרת תפגוש בשבת את שבדיה

דניאל רבר במדי נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל מול מונטנגרו, במוקדמות אליפות אירופה (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)
דניאל רבר במדי נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל מול מונטנגרו, במוקדמות אליפות אירופה (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת הנשים בכדורסל קיוותה להשיג היום (חמישי) ניצחון ראשון במוקדמות אליפות אירופה 2021, המתקיימת ב"בועה" בכרתים, אך סיימה עם הפסד 66:73 לנבחרת מונטנגרו. למרות ההפסד, הנבחרת הישראלית הייתה שוות כוחות למונטנגרו במשך רוב המשחק וקלעה באחוזים גבוהים.

אלכס כהן הצטיינה במשחק וסיימה עם דאבל-דאבל של 21 נקודות ו-10 כדורים חוזרים. הנבחרת של המאמן אלי רבי תנסה להשיג ניצחון בכורה מול שבדיה ביום שבת.

מהלך המשחק

ישראל פתחה בחמישייה עם עדן ציפל, דניאל קארש, גילי אייזנר, מרים חנון ואלכס כהן. למרות פתיחה מהוססת שלשה של אלכס כהן קבעה שיווין 7:7 אחרי 3 דקות במשחק והנבחרת הראתה רוח לחימה. חטיפה של גילי אייזנר ונקודות של חנון במתפרצת קבעו שיוויון 14:14 אבל ריצת 0:7 כולל שלשה על הבאזר נתנו למונטנגריות את היתרון 14:21 בסיום הרבע הראשון.

נקודות של רוטברג ושלשות של טל לב ועדן ציפל שמרו את הנבחרת במשחק גם בפתיחת הרבע השני, כשמונטנגרו הוליכה 24:27 אחרי 3 דקות בתוך הרבע, אבל משהו בהתקפה הישראלית נעצר באמצע הרבע השני ומונטנגרו פתחה פער של 9. דקות מצוינות של אלכס כהן עם שלשה ונקודות בצבע הורידו את ישראל בפיגור 35:39 בסיום המחצית הראשונה.

אלכס כהן במדי נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל מול מונטנגרו, במוקדמות אליפות אירופה (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)
אלכס כהן במדי נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל מול מונטנגרו, במוקדמות אליפות אירופה (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)

במחצית השנייה, דקות טובות של של דניאל קארש שמרו על ישראל צמודה למונטנגרו ונקודות של ציפל העלו את הנבחרת שלנו ליתרון ראשון במשחק, 43:44 אחרי 5 וחצי דקות ברבע השלישי. אחוזים טובים מאוד של ישראל מעבר לקשת שמרו על היתרון הישראלי אחרי עוד שלשה של עדן רוטברג אבל המוטנגריות שלטו בריבאונד וחזרו להוביל בסיום הרבע השלישי, 54:55.

מונטנגרו פתחה את הרבע האחרון חזק ואגרסיבי ורצה עד יתרון 54:64 בתוך 4 דקות כאשר ישראל נשארת ללא נקודה בדקות אלו. הנבחרת שלנו נלחמה להישאר במשחק בעיקר בזכות נקודות של אלכס כהן ועדן רוטברג בשילוב החלטות טובות של גילי אייזנר אך לא הצליחה לבצע את הקאמבק ובסופן של 40 דקות אופטימיות, הפסידה הנבחרת 66:73.

קלעו לישראל: אלכס כהן 21 (10 ריב'), עדן רוטברג 14, טל לב 10, דניאל קארש 7, גילי אייזנר 4 (8 אס'), דניאל רבר 4, עדן ציפל 3, מרים חנון 2. ליעד אורבך, צליל וטורי, שהד עבוד ומאי דיין שותפו אך לא קלעו. למונטנגרו: יובאנוביץ' 23, גטלינג 20.

מאמן הנבחרת, אלי רבי, אמר בסיום המשחק: "מבחינת תכנית המשחק הבנות ביצעו את הדברים ברמה טובה שהפתיעה גם אותי בשלבים רבים של המשחק. בסה"כ אני גאה בדרך ששיחקנו אבל מאוכזב שהפסדנו כי היתה לי תחושה שאפשר לקחת את המשחק הזה"

המצטיינת בשורות ישראל, אלכס כהן: "אני מאוכזבת שלא הצלחנו לנצח אבל גאה במה שעשינו ואיך ששיחקנו, עבדנו מאוד קשה בשבועות האחרונים. שיחקנו כקבוצה וכל מה שאנחנו יכולות לעשות כרגע זה להמשיך לשחק חזק, להתכונן לשבת ולנסות לנצח".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!