דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט' באדר ב' תשפ"ד 19.03.24
14.2°תל אביב
  • 7.4°ירושלים
  • 14.2°תל אביב
  • 12.2°חיפה
  • 14.1°אשדוד
  • 11.5°באר שבע
  • 16.5°אילת
  • 15.0°טבריה
  • 8.4°צפת
  • 13.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

עובדים מוגנים / הסכם קיבוצי חדש במנורה מבטחים, כ-1,500 עובדים זכו לתוספת שכר ומענקים

מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח: "העוצמות של קבוצת מנורה מבטחים הן בהון האנושי האיכותי והמקצועי שלה, ותקופת הקורונה הוכיחה זאת יותר מתמיד" | יו"ר הוועד: "אנחנו גאים על ההישגים, במיוחד בתקופה זו"

חתימת הסכם במנורה מבטחים (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות).
חתימת הסכם במנורה מבטחים (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות).

ההסתדרות, מנורה מבטחים ביטוח וועד עובדי החברה חתמו על הסכם קיבוצי חדש שיחול על כ-1,500 מעובדיה. ההסכם מאריך את תוקף ההסכם הקודם בשנה נוספת עד סוף 2021, וכולל בין היתר תוספות שכר ומענקים. עובדים עם ותק של שנה ומעלה בחברה יקבלו החל מהחודש הבא תוספת שכר של 4%. בונוס שנתי יינתן לעובדים בהתאם לרווחי החברה בשנת 2020. עוד נקבע בהסכם כי תקציב פעילות הרווחה לעובדי החברה לשנת 2021 יעמוד על כ-5.7 מיליון שקל.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד: "אני מברך את כל הצדדים על חתימת ההסכם. ההבנות מבטיחות שהיחסים בין חברת מנורה מבטחים ועובדיה ימשיכו להתנהל בצורה טובה. תודה לכל צוותי המשא ומתן מהסתדרות המעו"ף, ההנהלה והעובדים".

מנורה מבטחים (צילום: ויקימדיה)
מנורה מבטחים (צילום: ויקימדיה)

יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל אשר הוביל את המו"מ הוסיף: "אני מברך על כך שהמשא ומתן בין הצדדים, שהתנהל בצורה טובה מאוד, הבשיל לכדי הסכם זה בהתאם ליחסי העבודה הפוריים בחברה. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ההנהלה אשר השכילה גם בשעת משבר ובימי אי-ודאות במשק לבחור בטובת העובדים ולשמור על זכויותיהם".

"העוצמות של קבוצת מנורה מבטחים הן בהון האנושי האיכותי והמקצועי שלה, ותקופת הקורונה הוכיחה זאת יותר מתמיד", אמר יהודה בן אסאייג, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח. "אנו שמחים על שיתוף הפעולה הענייני וההוגן עם ההסתדרות ועם ועד העובדים של מנורה מבטחים ועם כל העוסקים במלאכה. קבוצת מנורה מבטחים שמה לנגד עיניה את טובת העובדים וכך תמשיך לפעול תמיד".

ראש חטיבת חברות הביטוח בהסתדרות המעו"ף, מירי גרגיר: "למרות המשבר הצלחנו להגיע להסכם שטומן בחובו הישגים יפים עבור העובדים. מעבר לתוספות השכר וההישגים הכלכליים, ההסכם ממשיך לשמור על ביטחונם התעסוקתי ולחזק את הוודאות שלהם לעתיד. בימים כאלה – זה לא מובן מאליו. נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה וביחסי עבודה טובים עם הנהלת מנורה מבטחים וועד עובדיה".

יו"ר ועד עובדי מנורה מבטחים, ניסים טורקיה אמר: "ועד העובדים מברך על ההסכם לנוכח התקופה המאתגרת שחווינו ושעוד נכונה לנו. אנחנו גאים על ההישגים שכוללים תוספות שכר ובונוסים בהתאם לרווחי החברה, אפילו בתקופה זו. הוכחנו שעובדי מנורה מבטחים שותפים מלאים להצלחה ולמשברים. אנחנו יודעים לתת כתף ולסייע ליציבות החברה, אך בד בבד יודעים גם לדרוש ולעמוד על זכויותינו".

את המו"מ ליווה מטעם הוועד וההסתדרות גם עו"ד יובל ברוק ומטעם מנורה מבטחים השתתפו המשנה למנכ"ל משה מורגנשטרן וסמנכ"לית משאבי אנוש הדס מרגלית.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!