דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
26.1°תל אביב
  • 23.4°ירושלים
  • 26.1°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 23.9°אשדוד
  • 21.6°באר שבע
  • 27.4°אילת
  • 24.4°טבריה
  • 22.5°צפת
  • 25.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

הסכם עם האמירויות / עסקה היסטורית: השייח' חאמד בן ח'ליפה רכש כ-50 אחוז מבית"ר ירושלים

איש העסקים מאיחוד האמירויות הפך לבעלים שותף של משה חוגג והתחייב להשקעה של למעלה מ-300 מיליון שקלים בעשר השנים הקרובות | בן ח'ליפה: "אנחנו רואים את התוצאה של פירות השלום" | חלק מאוהדי בית"ר מחו נגד העסקה

חתימה על עסקת שותפות בבעלות על בית"ר ירושלים בין משה חוגג השייח חאמד בן ח'ליפה אל-נאהיאן (צילום: בית"ר ירושלים)
חתימה על עסקת שותפות בבעלות על בית"ר ירושלים בין משה חוגג השייח חאמד בן ח'ליפה אל-נאהיאן (צילום: בית"ר ירושלים)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

עסקת הרכישה של בית"ר ירושלים, עם איש העסקים השייח' חאמד בן ח'ליפה אל-נאהיאן, נחתמה היום (שני). בסיום הפגישות שנערכו בין הצדדים במהלך היממה האחרונה, רכש השייח' כ-50 אחוז מהבעלות של המועדון, כשההתחייבות להשקעה שלו תעמוד על למעלה מ-300 מיליון שקלים בעשר השנים הקרובות.

במועדון עדכנו כי הכסף אשר ייכנס לקופת המועדון, ישמש בראש ובראשונה להשקעה בתשתיות, נוער ורכישת שחקנים פוטנציאליים להתפתחות. כמו כן, יוקם דירקטוריון חדש לקבוצה שיכלול גם את בנו של השייח׳, מוחמד בן חאמד בן ח׳ליפה, אשר יהיה נציגו בכל הקשור למועדון.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג אמר לאחר החתימה: "ערב חג החנוכה המנורה הבית״רית נדלקת באור חדש ומרגש במיוחד. אנחנו מצעידים ביחד, כולנו, את המועדון לימים חדשים של דו קיום, הישגיות ואחווה למען המועדון והקהילה שלנו ולמען הספורט הישראלי".

השייח׳ חאמד בן ח'ליפה אל-נאהיאן אמר: ״אני נרגש להיות שותף במועדון כזה מפואר כפי ששמעתי עליו ובעיר כזו, עיר הבירה של ישראל ואחת הערים הקדושות בעולם. שמעתי רבות על השינוי המתחולל במועדון ועל הדרך שבה הדברים מתנהלים, ואני שמח לקחת חלק בכך".

משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים: "אנחנו מצעידים את המועדון לימים חדשים של דו קיום" (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים: "אנחנו מצעידים את המועדון לימים חדשים של דו קיום" (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

"אנחנו רואים לנגד עינינו את התוצאה הפנומנלית של פירות השלום והאחווה בין העמים ומתווים הלכה למעשה דרך חדשה בקירוב לבבות בין העמים באמצעות הספורט" אמר השייח', שנחשב לאחד האנשים המכובדים באיחוד האמירויות וחלק ממשפחת המלוכה.

במקביל לפגישות בדובאי, ההסכם לא עבר חלק אצל חלק מאוהדי הקבוצה, המתנגדים להבאת שחקן או בעלים מוסלמי למועדון. כ-100 מאוהדי הקבוצה הגיעו למתחם בבית וגן ותלו שלט עליו נכתב "84 שנים של צביון לא קונים בכסף". מנגד, היו גם אוהדים שתמכו במהלך ותלו שלט תמיכה "חאמד בן ח'ליפה, ברוך אתה בבואך לירושלים".

"מעל לכל אלו בשורות נפלאות למועדון הכדורגל בית״ר ירושלים על מאות אלפי אוהדיו ויש בה לשדרג את אחד המועדונים המפוארים שלנו ולהבטיח לו עתיד פורה" אמר אורן חסון, יו״ר ההתאחדות לכדורגל. "כמו כל פריצת דרך, יהיו מי שיחושו מאוימים, אולי אף ינסו לחבל במהלך, אבל הרוב הגדול של אוהבי המשחק והאדם יהיו חייבים להיות בצד המנצח. אני משוכנע כי אין זאת החדשה הטובה האחרונה בשותפות המתרחבת בינינו לבין עמיתינו ממדינות המפרץ והיא רק תלך ותתרחב".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!