דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
21.4°תל אביב
  • 19.7°ירושלים
  • 21.4°תל אביב
  • 24.4°חיפה
  • 21.7°אשדוד
  • 25.0°באר שבע
  • 25.3°אילת
  • 21.1°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 21.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / "בשורה לעולם הכדורגל": נחתם הסכם בין ההתאחדות הישראלית והאמירותית

ראשי ההתאחדויות חתמו על מזכר הבנות, בטקס בהשתתפות נשיא פיפ"א ג׳יאני אינפנטינו | שיתוף הפעולה יכלול: פיתוח תשתיות וטכנולוגיה, קיום משחקי אימון וטורנירים | אינפנטינו: "מכינים עתיד טוב יותר עבור הילדים"

נשיא פיפ״א, ג׳יאני אינפנטינו, נשיא התאחדות הכדורגל של איחוד האמירויות שייח ראשיד בין חאמד אל נועימי, יו״ר התאחדות הכדורגל אורן חסון (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נשיא פיפ״א, ג׳יאני אינפנטינו, נשיא התאחדות הכדורגל של איחוד האמירויות שייח ראשיד בין חאמד אל נועימי, יו״ר התאחדות הכדורגל אורן חסון (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

התאחדויות הכדורגל יש ישראל ואיחוד האמירויות חתמו הערב (שני) על מזכר הבנות. בטקס השתתפו נשיא פיפ״א ג׳יאני אינפנטינו, נשיא התאחדות הכדורגל של איחוד האמירויות שייח ראשיד בין חאמד אל נועימי, יו״ר התאחדות הכדורגל אורן חסון והמנכ״ל רתם קמר.

שיתוף הפעולה בין ההתאחדויות יכלול תחומים רבים בהם פיתוח תשתיות, טכנולוגיה, אחריות חברתית, שיפוט, קיום משחקי אימון וטורנירים בגילים השונים. הצדדים סיכמו על הקמת קבוצות עבודה לקידום הפרויקטים העתידיים. בזמן הקרוב יתואם המשחק בין הנבחרות הבוגרות של שתי המדינות.

נשיא התאחדות הכדורגל של איחוד האמירויות שייח ראשיד בין חאמד אל נועימי ויו״ר התאחדות הכדורגל, אורן חסון (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נשיא התאחדות הכדורגל של איחוד האמירויות שייח ראשיד בין חאמד אל נועימי ויו״ר התאחדות הכדורגל, אורן חסון (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)

נשיא ההתאחדות של איחוד האמירויות, שייח ראשיד בין חאמד אל נועימי אמר: "זה כבוד עבורנו לארח אתכם כאן לחתימה על הסכם לשיתוף פעולה, זהו ציון דרך משמעותי עבור כולנו. אני אופטימי ובטוח שנדע לעבוד יחד על פרויקטים משותפים. הכדורגל הוא שגריר של שלום, איחוד וקדמה ואנחנו משלבים ידיים עם ההתאחדות הישראלית לטובת כלל האזרחים בשתי המדינות ולמען עתיד מבטיח".

אורן חסון, יו״ר ההתאחדות לכדורגל אמר: "הרגעים שאנחנו חווים כאן כעת מלמדים כי ייתכנו גם מקרים בהם כולם יוצאים מנצחים. נבחרות הכדורגל של ישראל מורכבות מהפסיפס האנושי הקסום שמרכיב את מדינתי. באותו חדר הלבשה ועל כר הדשא תמצאו שכם אל שכם, שחקנים יהודים, צ׳רקסים ומוסלמים, שיודעים כי בכוחם לאחד מדינה שלמה".

"יש לנו כל הרבה מה ללמוד מכם, יש לנו כל כך הרבה מה לתרום לכם, יש לנו כל כך הרבה חומות להפיל יחד וכל כך הרבה יעדים לכבוש. משחקי ידידות בין נבחרות הלאום שלנו הם גולת הכותרת, אבל משחק הכדורגל הנפלא מכיל תחומים רבים נוספים בהם נוכל יחד לנצח".

נשיא פיפ״א, ג׳יאני אינפנטינו: ״אני נרגש להיות חלק מאירוע היסטורי. אני אומר זאת לא כמליצה אלא במשמעותה האמיתית. זהו יום היסטורי לכדורגל ולחברה – המעבר מהסכמים לעובדות, מדיבורים למעשים. הכל הודות לכם, שני נשיאי ההתאחדות, על התעוזה. אתם אלה שהופכים את החלום למציאות. זאת בשורה לעולם הכדורגל כולו, אנחנו מכינים עתיד טוב יותר עבור הילדים של כולנו, עתיד מאוחד. אני מתחייב כי פיפ״א תתמוך בכל פרויקט משותף שלכם".

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!