סקר אמזון קובע: אתר החדשות ״דבר״ הוא אחד מ-100 האתרים הגדולים בישראל. חברת אמזון מפרסמת מדד לדירוג אתרים בארץ ובעולם. על פי המדד, גוגל הוא האתר הנצפה ביותר בישראל, אחריו יו-טיוב ובמקום השלישי נמצא ׳זום׳, מקום אחד לפני פייסבוק, ככל הנראה בשל משבר הקורונה.
בין מאה האתרים הראשונים נמצאים גם אתרי חדשות כמו ynet, מאקו ו-וואלה, אתרי קניות כמו אמזון ואי-ביי, ואתרי שירות כמו בנק הפועלים, אתרי הממשלה וקופת חולים כללית.
אתרי חדשות נישתיים יותר כמו ״בחדרי חרדים״, ״כיכר השבת״ ו״מקור ראשון״ נמצאים בין 500 האתרים הראשונים. אתרים מגזיניים כמו המקום הכי חם בגיהנום, שיחה מקומית ואלכסון נמצאים ב-5,000 המקומות הראשונים.
אמזון בוחנת את גודל האתרים על פי סקר אינטרנטי שמתבסס על חיישנים של החברה שמצויים במדיה הדיגיטלית. בין היתר ניתן למצוא באתר ששמו ״אלכסה״ גם נתונים על מילות החיפוש שמובילות לאתרים, אתרים דומים בגודלם ועוד.
גיל פלוטקין, מנכ״ל ״דבר״: ״משבר הקורונה חידד את החיוניות של אתר חדשות כמו ״דבר״ במפת התקשורת הישראלית. ״דבר״ הכפיל את גודלו בשנה האחרונה והפך לכלי תקשורת פופולרי ומשפיע.
״נמשיך לעמוד לצד העובדים, הצעירים ומאות אלפי מחוסרי העבודה בישראל. להיות בית לכל מי שאין לו בית. ולבקר את המדיניות הכלכלית שנועדה לפגוע בישראלים ולהרחיב פערים חברתיים״.