דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
24.3°תל אביב
  • 24.5°ירושלים
  • 24.3°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 22.9°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 34.8°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 25.4°צפת
  • 24.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
בדרך לבחירות

בדרך לבחירות / עפר שלח הודיע על הקמת מפלגה: "תמו ימי הגנרלים והקומבינות הפוליטיות"

לאחר שפרש ממפלגת "יש עתיד" הודיע שלח שיתמודד בבחירות הקרובות תחת מפלגה חדשה | נשיא ארגוני העצמאים, רועי כהן, יחבור לשלח והם צפויים לרוץ על הפלטפורמה של מפלגת העצמאים

ח"כ עפר שלח (צילום ארכיון: יונתן זינדל/ פלאש 90)
ח"כ עפר שלח (צילום ארכיון: יונתן זינדל/ פלאש 90)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

ח"כ עפר שלח הודיע בצהריים (חמישי) על פרישתו מ"יש עתיד" והקמתה של מפלגה חדשה שתתמודד בבחירות 2021. שלח העביר מסר לחבריו במפלגתו הקודמת ואמר: "אני רוצה לומר לחברי למחנה דברים, שחלקם אולי לא יהיו נעימים לאוזניכם: תמו ימי הבכי והנהי על ישראל שלנו היפה, שאיננה עוד".

עוד אמר: "תמו ימי הפסילה של ציבורים שלמים, חרדים וערבים ואנשי פריפריה שלא יודעים מה טוב להם. תמו ימי הגנרלים, הקומבינות הפוליטיות, הזיגזגים האידיאולגיים והדמויות הפופולריות שנחמדות לכולם".

"החרדים יודעים שאני יריב אידיאולוגי, אבל בן שיח" הוסיף שלח. "אוביל להחזרת שיתוף הפעולה בינם לבין הגוש שלנו, שאפיין את מפלגת העבודה של פעם. בממשלה הבאה חייב להיות ייצוג לדרך ברורה ולהשקפת עולם שישראלים כה רבים שותפים לה. אני קורא לכל מי שמתיימר לחדש את פניו של המרכז-שמאל, לחבור אליי ולקבל את קווי היסוד שאני מניח היום בפני הציבור".

שלח הודיע שצירף אליו את עו"ד רועי כהן, המשמש נשיא "להב", לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל. הם צפויים לרוץ על הפלטפורמה של מפלגת העצמאים.

רועי כהן, נשיא לה"ב (צילום: פלאש 90).
רועי כהן, נשיא לה"ב (צילום: פלאש 90).

"בחרתי כחבר למסע את ידידי רועי כהן, נשיא ארגון העצמאים להב. בשנה האחרונה רועי הוא הנציג הבולט ביותר של מי שנפגעו קשה מכולם ממשבר הקורונה" אמר שלח. "הוא לא רק זועק ונלחם, אלא גם מציע פתרונות בהירים ומעשיים. אני גאה שבחר להצטרף אלי".

רועי כהן הוסיף: "כמעט שנה שלמה אנחנו שומעים את ממשלת ישראל מהללת ומשבחת את עצמה. על ניהול המשבר הבריאותי, על קניית חיסונים, על בלימת התחלואה, ואני שואל, על מה הם מדברים? על מי הם חושבים שהם עובדים? כמעט שנה אנחנו חיים כאן בחוסר ודאות מתמשך, במשבר כלכלי שלא נראה כמותו בישראל, עם החלטות שהן שליפה מהמותן, בלי בסיס של נתונים, בלי חוות דעת מקצועיות. הכול מושתת על אינטרסים פוליטיים ומשחקי אגו מביכים. ואני לא מחדש לכם כלום. אתם יודעים את זה, ועפר ואני יודעים את זה מקרוב, כי היינו שם כשהכול קרה".

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בירך את שלח לפני הצהרתו, בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב: "מאחל לעפר שלח הצלחה בהמשך דרכו ומודה לו על שיתוף הפעולה בתשע השנים האחרונות".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!