דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י' באייר תשפ"ד 18.05.24
22.9°תל אביב
  • 22.3°ירושלים
  • 22.9°תל אביב
  • 23.8°חיפה
  • 23.6°אשדוד
  • 26.8°באר שבע
  • 35.1°אילת
  • 25.0°טבריה
  • 24.2°צפת
  • 24.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / הנהלת ההתאחדות לכדורגל החליטה: וילי רוטנשטיינר ימשיך לאמן את הנבחרת

המאמן האוסטרי חתם על חוזה עד סוף 2021/22 הכולל מענק העפלה למונדיאל ומענקים על התקדמות שלבים במונדיאל | רוטנשטיינר: "זה מאוד מרגש עבורי להיות מאמן נבחרת לאומית של מדינה"

וילי רוטנשטיינר, בתפקידו מאמן נבחרת ישראל בכדורגל (צילום ארכיון: התאחדות לכדורגל בישראל)
וילי רוטנשטיינר, בתפקידו מאמן נבחרת ישראל בכדורגל (צילום ארכיון: התאחדות לכדורגל בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה את המלצת ועדת האיתור למנות את וילי רוטנשטיינר למאמן נבחרת ישראל בכדורגל. האוסטרי ימשיך לפעול גם באגף ההדרכה ויסייע ככל הנדרש למנהל הטכני החדש, כאשר זה ימונה. שני חברי הנהלה הצביעו נגד המינוי, כל האחרים בעד.

חוזהו יהיה עד סוף עונת 2021/22 ויכלול מענקי העפלה לשלב פלייאוף המונדיאל והעפלה למונדיאל (300 אלף יורו סך הכל). כמו כן ישנם סעיפי בונוס קצת משונים על שלבים שונים במונדיאל, אם וכאשר הנבחרת תעפיל אליהם. רוטנשטיינר, ששימש כמנהל הטכני של נבחרות ישראל, מונה ביולי 2020 מונה למאמן נבחרת ישראל, לאחר התפטרותו של אנדי הרצוג.

וילי רוטנשטיינר: "זה מאוד מרגש עבורי להיות מאמן נבחרת לאומית של מדינה" (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
וילי רוטנשטיינר: "זה מאוד מרגש עבורי להיות מאמן נבחרת לאומית של מדינה" (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)

"זה מאוד מרגש עבורי להיות מאמן נבחרת לאומית של מדינה. זה כבוד גדול ואחריות גדולה", אמר רוטנשטיינר לאחר המינוי. "כשהשחקנים הטובים ביותר שלנו אומרים שהעבודה שלי הייתה טובה ושהם מרגישים טוב איתי ורוצים שאשאר זה מחמיא. אני יודע בדיוק מה עשיתי ואני חייב להגיד שהיתי מרוצה מההופעה מול סקוטלנד. כמובן שהעובדה שלא העפלנו לגמר הייתה מאכזבת".

"אם מדברים על מטרות ברמת התוצאות, לסיים במקום הראשון או השני מבחינתי זה לא הדבר הכי חשוב. כמובן שאנחנו רוצים להעפיל מטורניר מוקדמות, אבל הדבר החשוב ביותר עבורי זה התהליך עם הנבחרת ואמרתי את זה בסתיו האחרון. לדעתי הנבחרת עשתה התקדמות ולדעתי זה הדבר הכי חשוב עבור הנבחרת זה לעלות בדירוג העולמי של פיפ"א, לשחק טוב יותר ולהגיע קרוב יותר לנקודת ציון בינלאומית".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון: "רוטנשטיינר הרשים אותנו בתקופה בה אימן את נבחרת ישראל במשחק פלייאוף ליגת האומות בו הפסדנו בדו קרב פנדלים לסקוטלנד ובמשחקי הנבחרת בליגת האומות בדרג ב'. סגנון המשחק של הנבחרת, האימונים המוקפדים, החיבור לשחקנים וכמובן העובדה שנמשיך להיות חלק מדרג ב' המאתגר – כל אלה עומדים לזכותו. אנחנו מאמינים כי הוא האדם הנכון להוביל את הנבחרת בטורניר מוקדמות מונדיאל 2022, לחזק את חילופי המשמרות בסגל, להמשיך בכדורגל יוזם ולקדם את הנבחרת בדירוג העולמי".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!