דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
20.3°תל אביב
  • 13.0°ירושלים
  • 20.3°תל אביב
  • 14.9°חיפה
  • 20.0°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 21.0°טבריה
  • 16.9°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

מצוינות לצד רווחה

שלום לקוראי הבלוג.

שמי אלירן קוזליק, בן 39, נשוי לתאיר ואב לשלושה ילדים אהובים. גיל בת 8, רון בת 5 ובן בן 2. אני גר באלפי מנשה, עובד בחברת טבע כממונה בטיחות בעבודה ומשמש גם כיו"ר ועד העובדים באתר כפר-סבא.

את עבודתי בטבע כפר-סבא התחלתי לפני כ-12 שנים כעובד קבלן. כנראה שחושי כמנהל ארגון עובדים היו טמונים בי וכבר אז הבנתי שההון האנושי הינו המרכיב החשוב והעיקרי בחברה.

אני משמש שתי קדנציות כיו"ר ועד ואני מוכרח לומר שהקדנציה הראשונה הייתה עם המון למידה והבנה. במחיצתה הראשונה ובמחצית השנייה הבנתי שוועד צריך להיות מורכב מאנשים שבאופיים יש דאגה והבנה לזולת וכך נבחרה קבוצה בעלת אופי מיוחד של עובדים שאינם מסתפקים בדאגה לעצמם ומבטם פונה בכל עת אל עבר חבריהם העובדים.

חלק ממסקנות אלו לימדו אותי את הצורך למיתוג הוועד תחת הסלוגן "ועד העובדים זה הבית שלנו".

בכהונתי השנייה פיתחתי חזון עם חברי ובו פרסנו את משנתינו ודרך פעולתנו והיא "מצוינות לצד רווחה". במשפט זה קיימת פעילותנו הלכה למעשה יום יום.

לצד חזוננו הבנתי כבר בימי הראשונים כיו"ר ועד שללא הבנה מעמיקה של מטרות הארגון ורצונם של קברניטי הארגון לא אוכל לפעול בסביבה נוחה וצפויה ולתכנן את צעדנו.

הבנתי שככל שאעמיק בהבנת הארגון על כל מרכיביו כך אצפה ואדע להבטיח את שלומם של עובדי בארגון.

ועד עובדי טבע בראשותי מביא מודל חדש לשוק העבודה הישראלי, שונה בנוף ועדי העובדים הקיים.

אני מאמין שהסתכלות רחבה והבנה של מכלול הצרכים של המערכת לצד מחשבה יצירתית ופתרונות לא שיגרתים מניבה תוצאות ושקט בארגון.

המודל של מצוינות לצד רווחה שמה את מצוינות העובד ומקצועיותו בראש מעיינינו כאשר לאורך השנה אנו דואגים לקידומו והכשרתו של העובד.

אני מאמין שההון האנושי הוא המרכיב העיקרי והחשוב ביותר בארגון ועלינו להיות עם היד על הדופק ולוודא שהעובד מאושר ואינו טרוד מדברים לא פתורים בעבודתו ובחייו הכלכליים חברתיים. שני אפיקים אלו מאפשרים ליצור ארגון עובדים איתן, חזק, נאמן ולויאלי למקום עבודתו. מודל זה עובד ומוכח יום יום.

כדוגמה, הכשרת עובדים ומעקב אחר העובד שהגיע תורם ליצירת קבוצת עובדים מקצועית מאוד לצד גמול ראוי למקצועיותם ולשנות הוותק שלהם, מעקב אחר עובדים צעירים שכבר בשנותיהם הראשונות בנינו יחד עימם מסלול רווחתי שמעניק להם עתיד פיננסי איתן ועתיד בהיר, מעקב אחר עובדים מתקשים הן מבית והן מהעבודה ואיתורם בזמן והטיפול המתאים לכך מוקדם ככל האפשר הפך אותם למאושרים יותר וניחוחיים בעבודתם, ניהול קרנות פנסיה מעודכנות בעלות הפרשה עתידית מכובדת, ביטוחי עובדים מותאמים לעובדים ומשפחותיהם, עדכוני שכר מותאמים וצמודי הסכמים, יצירת תרבות פנאי ענפה לצד הטבות קנייה ויצירת קשרים עם ארגוני קניות בכל הארץ ומתן הנחות מכובדות מאוד ומטיבות עם העובדים.

אני ממליץ לכל ראש ועד ולכל ארגון עובדים לאמץ מודל זה ולהאמין שתקשורת טובה בין ההנהלה לארגון והבנה ומודעות של צרכי המערכת תצעיד כל ארגון קדימה ותשיג את מטרותיה. אני אשמח לתת כתף ביעוץ ותמיכה לכל ארגון החפץ חיים ושטובת העובד היא נר לרגליו.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!