דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
33.5°תל אביב
  • 26.2°ירושלים
  • 33.5°תל אביב
  • 28.5°חיפה
  • 27.1°אשדוד
  • 28.8°באר שבע
  • 29.7°אילת
  • 27.8°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 30.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עובדים מוגנים

עובדים מוגנים / "בריאים ביחד": תכנית ביטוח חדשה לחברי מועדון ביחד בשבילך של ההסתדרות

התכנית, הניתנת חינם לזכאים ונכנסה לתוקף ב-1 בינואר, מרחיבה את הכיסוי לתרופות וטיפולים שלא בסל הבריאות

תור לרופא (צילום: Shutterstock)
תור לרופא (צילום: Shutterstock)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

מועדון הצרכנות 'ביחד בשבילך', מבית ההסתדרות, שיפר את תנאי ביטוח הבריאות שהוא מציע חינם לחבריו. תוכנית הביטוח החדשה, 'בריאים ביחד', נכנסה לתוקף ב-1 בינואר, ומציעה כיסויים נוספים על מה שהציעה קודם לכן לכיסוי תרופות שאינן בסל הבריאות.

בין השיפורים בביטוח הבריאות החדש: כיסוי לפעולות להדמיית תלת-ממד, טיפול בוויטמינים וקנאביס לחולי סרטן, על פי מרשם רופא, והוצאות החלמה לחולה במחלת סרטן, עלפי המלצה רפואית ועד סכום מסוים.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד (צילום: אגף דוברות ההסתדרות)
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד (צילום: אגף דוברות ההסתדרות)

כמו כן, תינתן למבוטחים חבילת ייעוץ עם מומחים מתחומים שונים, לרבות ייעוץ עם רופא בכיר-מומחה, ייעוץ לבחירת רופא מומחה מטפל, ניהול זכויות במקרה של גילוי מחלה קשה, ייעוץ וסיוע במקרה של סיעוד וייעוץ בנושא תכנון לפרישה מעבודה.

התוכנית ניתנת בחינם לזכאים, באמצעות חברת מנורה מבטחים, וההסכם החדש נחתם בשלב זה לשנה. הזכאים לתוכנית הם חברי מועדון 'ביחד בשבילך', המשלמים דמי חבר להסתדרות במשך שנה לפחות, מתוכה לפחות שלושה תשלומי דמי חבר בחודשים שקדמו לזכאות לביטוח, והמחזיקים ברשותם כרטיס אשראי של מועדון 'ביחד בשבילך' לפחות שלושה חודשים. הזכאות לתוכנית הביטוח בריאים ביחד היא אוטומטית, ללא עלות ואינה מצריכה מילוי הצהרת בריאות.

עו"ד אופיר אלקלעי, מנכ"ל ההסתדרות (צילום: אורן כהן, דוברות ההסתדרות)
עו"ד אופיר אלקלעי, מנכ"ל ההסתדרות (צילום: אורן כהן, דוברות ההסתדרות)

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד: "כמו בתחומים אחרים שמציע המועדון, אנחנו יודעים לתת מענה לצורך אמיתי שקיים. נמשיך לפעול, לקדם ולסייע לציבור העובדים, ולהגדיל את סל השירותים שההסתדרות מעניקה לחבריה".

יו"ר דירקטוריון המועדון, ומנכ"ל ההסתדרות, עו"ד אופיר אלקלעי: "מועדון 'ביחד בשבילך' שם לו למטרה להמשיך ולהציע לחברי ההסתדרות החברים במועדון הטבות בעלות ערך משמעותי. לאור המצב הרחבנו בשנה האחרונה את מגוון המבצעים בתחומים שונים. כולי תקווה שנמשיך לסייע באמצעים אלו לחברי וחברות ההסתדרות".

במועדון ביחד בשבילך חברים כ-280 אלף עובדים. הוא הוקם ב-2016 על ידי ההסתדרות, ובזכות גודלו והסבסוד המושקע בפעילותו, הוא מציע לחבריו מחירים זולים ממרבית המועדונים הגדולים בשוק.

ההצטרפות למועדון מוצעת חינם לחברי ההסתדרות, והחברות בו מקנה הטבות בתחומים כמו צרכנות, בילוי ופנאי, תיירות ונופש, ספורט ובריאות, רכב, ביטוח ולימודים. המועדון מציע כרטיס מועדון דיגיטלי המאפשר רכישה ומימוש של הטבות בהנחות משמעותיות, וכן כרטיס אשראי (בשיתוף עם MAX) המעניק הנחות נוספות ותוכנית ביטוח בריאות לכיסוי תרופות שאינן כלולות בסל הבריאות; וכרטיס נטען המאפשר רכישה של מוצרים ושירותים ב-25% הנחה במגוון רחב של רשתות.

את התנאים המלאים של פוליסת הביטוח ניתן למצוא כאן.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!