חברת פרטנר פותחת החל מהיום (רביעי) חבילות וערוצים ללא-תשלום למשך חודש, כפיצוי ללקוחות על תקלה ארצית בשירותי פרטנר TV, שנמשכה מספר ימים ותוקנה אתמול. גם המנויים על הערוצים בתשלום, לא יחויבו במשך חודש.

ההטבה כוללת הזמנת שלושה סרטים ללא תשלום, ערוץ האח הגדול, חבילת הדרמות הטורקיות פרימיום וחבילת הערוצים ברוסית והיא בתוקף מהיום ועד ה-12.2.

מעדיפים להשקיע בשימור הלקוחות הקיימים

בפרטנר הביעו תסכול גדול מהמהלך השיווקי של חברת הוט, שפנתה במכוון ללקוחות פרטנר TV, בזמן התקלה, עם הצעות שיווקיות.

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

את שנת 2020 סיימה פרטנר עם 25,500 לקוחות חדשים, כשדצמבר לבדו כלל גיוס חיובי של 5,600 לקוחות. בחברה העדיפו להשקיע בשימור הלקוחות הקיימים, על פני ניוד לקוחות מחברות אחרות.

ל-"דבר" הגיעו לקוחות במותג המוזל של פרטנר (012), שקיבלו הצעות לעבור ל-קו סלולר של החברה ב-20 שקלים לחודש. זו רמת מחירים נמוכה שאפיינה חברות שרוכבות על רשת אחרת כמו רמי לוי,  סאני תקשורת ו-WE4G. דוגמא לכך היא הוט מובייל ששותפה עם פרטנר ברשת הסלולר PHI, אך ב-2020 איבדה החברה 34 אלף לקוחות.

החברות מחפשות לקוחות פרימיום

שוק הסלולר הישראלי כיום הינו שוק מוטה מחיר באופן מובהק, ואדיש יחסית לרמת שירות. חברות הסלולר מנסות ליצור לקוחות פרימיום שמשלמים 60-50 שקלים בעבור שירותי דור 5.

המחירים הנמוכים גוררים את חברות הסלולר להפסדים, כמעט ללא יכולת לפתח את הרשת ולבצע השקעות. הסיבה לכך היא מדיניות התחרות החריפה שעיצב משרד התקשורת, בייחוד באמצעות מתן הקלות לחברות חסרות רשת ובאי אכיפת רמות השרות ואיכות קליטה.