מעל 100 אלף מחזיקי כרטיס האשראי ׳ביחד בשבילך׳ ייהנו מתכנית בריאות חדשה של ההסתדרות. התכנית ״בריאים ביחד״ כוללת מימון של תרופות עד מיליון שקלים, הדמיות תלת מימד, קנאביס רפואי, שירותי ייעוץ רפואי, ייעוץ פנסיוני, מיצוי זכויות ועוד.
התכנית שמנוהלת על ידי חברת ׳מנורה׳ נזקפת באופן אוטומטי לכל הזכאים, ללא צורך בהרשמה, תקופת אכשרה או הצהרת בריאות. התכנית שגובשה ביוזמתו של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, מהווה הטבה משמעותית לחברי המועדון.
״מדובר במוצר ייחודי שאין כדוגמתו בשוק, בסבסוד של 100%״, אומר מנכ״ל מועדון הצרכנות של ההסתדרות, איל קרוליצקי, ״התוכנית משלימה את הביטוחים הרפואיים הקיימים, בין אם מדובר בהסכמים פרטיים או במקום העבודה״.
מי זכאי להצטרף לתוכנית "בריאים ביחד" ?
״התוכנית ניתנת ללא עלות וללא צורך בבקשה מיוחדת מצד הלקוחות. אל הפוליסה מוכנסים באופן אוטומטי כל בעלי כרטיס האשראי של מועדון ׳ביחד בשבילך׳, בתנאי שהם חברי הסתדרות למעלה משנה ומחזיקים בכרטיס לפחות 3 חודשים. חשוב לציין שהתוכנית תינתן בחינם, ולא תצריך תקופת אכשרה או הצהרת בריאות כמו בביטוחים המסחריים המוכרים, למעשה כל מי שעונה על שני הקריטריונים מכוסה כבר החל מהראשון בינואר״.
איזה כיסוי מספקת התוכנית ?
״בימים הקרובים כל הזכאים יקבלו הביתה את חוברת הפוליסה הכוללת פירוט של כלל הכיסויים, השירותים ואיך מפעילים ומשתמשים בתוכנית. הרעיון כאמור הוא לתת לחברים מעטפת של שירותים ייחודיים שאינם כלולים בביטוחים אחרים. בין היתר הם זכאים למימון תרופות מחוץ לסל הבריאות עד מיליון שקלים, הדמיות תלת מימד, קנאביס רפואי על בסיס מרשם, החזר הוצאות החלמה ושיקום לחולי סרטן ועוד.
״מה שייחודי בתוכנית זה הנושא של הייעוץ רפואי ומיצוי זכויות. החברים ייהנו משירות ייעוץ מיוחד שנקרא ׳סמארט דוקטור׳ שזה ייעוץ מקוון על ידי רופאים מומחים בכירים בכל מיני תחומים. בנוסף, אם מישהו נקלע לבעיה רפואית והוא רוצה להתייעץ עם מומחה למי כדאי לפנות ואיזה רופאים לבחור, ניתן לקבל ייעוץ כזה״.
״בנוסף, הזכאים ייהנו מייעוץ פנסיוני ותכנון פרישה. זה מגיע מעולם אחר, לא מהעולם הרפואי, אבל ראינו לנכון להכניס את השירות הזה גם לסל. הרעיון הוא שהחבר, לקראת גיל פרישה, מעביר את החומרים הרלוונטיים או נותן הרשאה לחברה למשוך חומרים על קרנות הפנסיה, קופות גמל, ביטוחים וכו' היא מעבדת את החומרים ונותנת ייעוץ. חלק מתהליכי הייעוץ המורכבים יותר דורשים השתתפות עצמית סמלית״.
מה עוד עושה מועדון הצרכנות של ההסתדרות בזמן הקורונה ?
״האמת שבתקופה הזו הרחבנו מאוד את השירותים וההיצע במועדון. לפני הקורונה, רוב הפעילות הייתה סביב עולמות התרבות והפנאי, וזה נעלם כמעט לגמרי מן הסתם. עם זאת קיימנו למעלה מ 40 הופעות LIVE לחברי המועדון, ובכך סייענו הן לאומנים והן לקהל החברים בתחושה והרגשה טובה יותר בעת הזו.
"בתחום ההטבות, עיקר המשקל עבר לתחום של מוצרי צריכה עד הבית. 90% מהפעילות עברה למוצרי צריכה והיקף הפעילות של החברים במועדון גדל בשנה האחרונה בצורה משמעותית.
״היום אנחנו נותנים שירותים בכל תחום שהוא: מעזרים ללמידה מרחוק: מחשבים, מצלמות ועוד, דרך תחום המזון שהורחב, הנחה בארנק הדיגיטלי שגדלה מ-20% ל-25%, ועוד הרבה פעולות שנותנות ערך לחברים. הדגש מבחינתנו הוא לזהות את הצרכים ולתת מענה״.