ההסתדרות העלתה היום (רביעי) קמפיין חדש לעידוד ההתחסנות נגד קורונה. הקמפיין שיעלה בשפות עברית, רוסית, ערבית ואמהרית, נועד להגביר את המודעות לחשיבות החיסונים, לשמירה על בריאות הציבור ולהבראתו של המשק הישראלי.
"יש לנו הזדמנות להיות המדינה הראשונה בעולם שמצליחה לשקם את הכלכלה שלה ולהחזיר את המשק למסלול", אמר יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, "לא מעט תלוי כעת בשיעורי ההיענות לחיסונים", והוסיף: "אני מאמין גדול בציבור הישראלי ויודע שננצח את התקופה הזאת בזכות האנשים".
על רקע הירידה בשיעורי ההתחסנות, עולה היום קמפיין מיוחד של ההסתדרות בארבע שפות הקורא לציבור לתת כתף וללכת להתחסן pic.twitter.com/959chVSiAL
— ההסתדרות החדשה (@histadruthadash) February 3, 2021
החלטת ההסתדרות לצאת למהלך פרסומי רחב היקף בנושא, מגיעה בשל הירידה בהיענות הציבור להתחסן ולנוכח העלייה הנצפית בשיעורי התחלואה. במרכז הקמפיין תעמוד הקריאה "לתת כתף ולהתחסן, יחד נבריא את המשק הישראלי".
בר-דוד מבקש "לחזק את עובדי ועובדות מערכת הבריאות על העמידה האיתנה באתגר הקשה ביותר שידענו". ההסתדרות מצטרפת לקריאה של קופות החולים, לפתוח את החיסונים לכלל האוכלוסייה.
הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום באומן בר ריבנאי BBR Saatchi & Saatchi ייחשף מחר בטלוויזיה וברשתות החברתיות.