כשכולם עובדים מרחוק ולומדים מרחוק, תקלה רוחבית בשירותי האינטרנט עוצרת את החיים לאלפי אנשים. כך קרה הבוקר ללקוחות UNLIMITED, שירות האינטרנט המהיר בסיב אופטי של חברת IBC.
אלפים מלקוחות החברה בכל רחבי הארץ מצאו עצמם מנותקים משירות האינטרנט החל משעות הבוקר. זאת בשל תקלה שנגרמה עקב עבודות תחזוקת הרשת שנערכו בלילה. עומס הפניות הביא לקריסת אתר החברה ולשירות הלקוחות שלה. החברה מצידה התקשתה לתת ללקוחות צפי לתיקון התקלה.
מעט אחרי השעה 12:00 העלתה החברה הודעה בדף הפייסבוק שלה, בה היא מודיעה על התקלה, ומתנצלת על חוסר הנעימות שנגרם ללקוחות. במהרה התמלא הדף במאות תלונות של לקוחות על אבדן היכולת לעבודה מרחוק, למידה מרחוק וקיום בחינות בZOOM.
בשעה ארבע הודיעה החברה ללקוחותיה כי הצליחה להשתלט על התקלה. והבטיחה כי האירוע יתוחקר וכי תעשה כל שביכולתנו שתקלות כאלו לא יישנו.
תגובת IBC אנלימיטד:
"התקלה שחלק מלקוחות אנלימיטד חווים כעת בשירותים המבוססים על תשתית הסיבים האופטיים שלנו, נגרמה כתוצאה מעבודות תחזוקה להרחבת הרשת שהתבצעו בלילה.צוותי ההנדסה שלנו עובדים מהלילה במרץ על פתרונה וממשיכים גם כעת במטרה לפתור אותה בהקדם האפשרי.
"אנחנו מבינים את החשיבות הרבה של אספקת שירותי אינטרנט יציבים דווקא בימים אלו ומתנצלים בפני לקוחותנו על אי הנוחות הזמנית שנגרמת להם.
אנחנו מבטיחים לעשות הכל בכדי לתקן את התקלה במהרה".