דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ח' בניסן תשפ"ד 16.04.24
26.2°תל אביב
  • 25.8°ירושלים
  • 26.2°תל אביב
  • 23.8°חיפה
  • 23.4°אשדוד
  • 30.1°באר שבע
  • 33.7°אילת
  • 30.7°טבריה
  • 23.8°צפת
  • 27.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נשים בספורט / קרית גת סיימה בתיקו עם חדרה, רמת השרון ניצחה 0:1 את אס"א ת"א

בנות נתניה ממשיכה להיות הפתעת העונה עם ניצחון 0:4 על הפועל פ"ת | הפועל ב"ש ניצחה את רעננה

מ.כ.נ. רמת השרון מול אס"א תל אביב (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)
מ.כ.נ. רמת השרון מול אס"א תל אביב (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מ.ס. קרית גת איבדה נקודות ראשונות בליגת העל לנשים בכדורגל, לאחר שסיימה אמש (חמישי) בתיקו 1:1 עם מכבי חדרה. האלופה מ.כ.נ. רמת השרון ניצחה במשחק הצמרת 0:1 את אס"א ת"א. בנות נתניה ממשיכה להיות הפתעת העונה עם ניצחון 0:4 על הפועל פתח תקווה. הפועל באר שבע ניצחה במשחק התחתית את הפועל רעננה 0:2.

טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2020-2021 (עיצוב: אידאה)
טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2020-2021 (עיצוב: אידאה)

מ.ס 'גלרום תעופה' קרית גת 1 – מכבי חדרה 1
לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, מוליכת הטבלה איבדה נקודות ראשונות העונה. קרית גת גם סופגת את השער הראשון העונה בפנדל. למרות הנקודה החשובה, חדרה עדיין לא ניצחון העונה לאחר 4 משחקים ורק עם 2 נקודות.

קרית גת שלטה במשחק במחצית הראשונה ובדקה ה-27 כבשה את השער הראשון במשחק. אלינה מטקלוב מקרית גת העבירה כדור עומק במרכז הרחבה לסאנדיי אוצ'אצ'י, שמסרה את הכדור אחורה לסנדרה פרירה. שחקנית הרכש הברזילאית בעטה כדור חזק מחוץ לרחבה פנימה.

בדקה ה-51 קרית גת כמעט הכפילה את היתרון. סנדרה פרירה חטפה כדור להגנת חדרה, מסרה לאוצ'אצ'י שבעטה לקורה. קרית גת לא הצליחה לתרגם את השליטה במגרש לשערים ונענשה על כך עם פנדל בצד השני, אחרי נגיעת יד ברחבה בדקה ה-67. נורה אבו-שנב דייקה ומשווה את התוצאה ל-1:1. בדקה ה-71 קרית גת קבלה פנדל, לאחר הכשלה של אוצ'אצ'י ברחבה, אך הבעיטה של סנדרה פרירה נעצרת ע"י השוערת אבי פיינגולד.

אס"א תל אביב 0 – מ.כ.נ. רמת השרון 1
האלופה מרמת השרון שפתחה בצורה חלשה את העונה, השיגה ניצחון חשוב משער יחיד של סתיו ארזי. למרות הניצחון, נראה שלאלופה יש עוד מספר דברים לשפר לקראת המשך הליגה, בניסיון לשמור על התואר.

מ.כ.נ. רמת השרון מול אס"א תל אביב (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)
מ.כ.נ. רמת השרון מול אס"א תל אביב (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)

הפועל באר שבע 2 – הפועל רעננה 0
הפועל ב"ש השיגה את ניצחון הבכורה העונה בליגה. בדקה ה-17 ערבה שחף במבצע אישי יוצא מן הכלל הכניעה את ההגנה והשוערת נטלי נידץ. בתוספת הזמן אור ארז כבשה את השער השני במשחק עם נגיחה קשתית שהכניעה את נידץ.

בנות נתניה 4 – הפועל פתח תקווה 0
בנות נתניה ממשיכות להיות הפתעת העונה בליגת העל. נתניה שרגילה לאבק בשנים האחרון על הישרדות בליגה, מציגה העונה קבוצה איכותית. בעקבות הניצחון הרביעי שלה העונה, היא עולה למקום השני בטבלה. בדקה ה-13 כדור עומק הגיעה ליטונדה אדבויאג'ו וכבשה מתוך הרחבה.

בדקה ה-45 קרן מרום, שוערת פ"ת, עצרה את אדבויאג'ו מלהבקיע את השער השני, הכדור מגיעה למייבל אפיום שהעלתה את הכדור לתוך מרכז הרחבה ורחל שטיינשניידר נגחה את הכדור לתוך השער הריק. בדקה ה-73 המחליפה מלאך שחתות בעטה מתוך הרחבה את השער השלישי במשחק. בדקה ה-77 אדבויאג'ו חטפה כדור בלחץ על הגנת פ"ת וכבשה את השער השני שלה במשחק.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!