דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
28.4°תל אביב
  • 26.6°ירושלים
  • 28.4°תל אביב
  • 31.4°חיפה
  • 29.2°אשדוד
  • 31.3°באר שבע
  • 34.0°אילת
  • 28.8°טבריה
  • 28.6°צפת
  • 30.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
המגזר הציבורי

עבודה מאורגנת / ההסתדרות בקמפיין לחיזוק המגזר הציבורי: ״עמוד השדרה של המשק. מגזר ציבורי חזק מחזק את כולנו״

הקמפיין שיעלה במוצאי שבת ידגיש את חשיבותו ותרומתו החיונית של המגזר הציבורי לחברה הישראלית | יו״ר ההסתדרות: ״לא נאפשר לפגוע בעובדים שמבטיחים את חוסנה של מדינת ישראל״

ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות יוצאת בקמפיין לחיזוק המגזר הציבורי בהשתתפות איש הטלוויזיה והחידונאי איתי הרמן. הקמפיין שיעלה במוצאי שבת ידגיש את חשיבותו ותרומתו של המגזר הציבורי לחברה הישראלית, בדגש על התמודדות עם משבר הקורונה.

בסרטון שהפיק  אגף ההסברה בהסתדרות, באמצעות חברת הפרסום BBR Saatchi & Saatchi, חושף הרמן את פני המגזר הציבורי, שעובדיו הפכו לראש החץ בהתמודדות עם מאבק הקורונה.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "המשבר הכלכלי והבריאותי שטלטל את המשק הוכיח שוב את תרומתם החשובה של עובדי המגזר הציבורי להבטחת חוסנה של החברה הישראלית. לא נאפשר לפגוע בהם ונמשיך לחזק אותם בעבודתם החיונית".

"מאחורי הכותרת 'המגזר הציבורי' ישנם פנים ושמות" (צילום: דוברות ההסתדרות)
"מאחורי הכותרת 'המגזר הציבורי' ישנם פנים ושמות" (צילום: דוברות ההסתדרות)

בהסתדרות מסבירים שמטרת הקמפיין לחשוף את הפנים והשמות מאחורי הכותרת 'המגזר הציבורי': ״חלק גדול מאנשי המקצוע שמקיפים אותנו ביומיום ונותנים לנו שירותים חיוניים״. הסרטון מסתיים באמירה: ״המגזר הציבורי הוא עמוד השדרה של המשק הישראלי והוא נוגע בחיים של כולנו. מגזר ציבורי חזק מחזק את כולנו".

המגזר הציבורי בישראל מונה כ-800 אלף עובדות ועובדים, בהם צוותי סיעוד ורפואה שמנהלים את הטיפול בחולי הקורונה ואחראים למבצע החיסונים היעיל בעולם, עובדות ועובדים סוציאליים, סייעות בגני הילדים, עובדי מעבדה, עובדי הרשויות המקומיות, הביטוח הלאומי ומשרדי הממשלה אשר המשיכו לתת שירות ולחזק את אזרחי ישראל גם בשעת החירום, לעתים אף תוך נטילת סיכון אישי.

""מגזר ציבורי חזק מחזק את כולנו" (צילום: דוברות ההסתדרות)
""מגזר ציבורי חזק מחזק את כולנו" (צילום: דוברות ההסתדרות)

בהסתדרות הדגישו שהקמפיין עולה על רקע ההסתה הקשה שמופנית במשך שנים כלפי מגזר זה, מצד גורמים המבקשים להחליש את העבודה המאורגנת בישראל. לדבריהם, כנגד עובדי המגזר הציבורי מנוהל מסע דמוניזציה שיטתי שאף החריף בתקופת המשבר הבריאותי והכלכלי, כחלק מניסיון לשסות קבוצות עובדים אלו באלו ולהסיט את תשומת הלב מכישלונות ניהוליים ומנהיגותיים בתקופה זו. זאת בשעה שמדינות אחרות רבות בעולם בוחרות דווקא לחזק את עובדי המגזר הציבורי שהיו לשחקנים מרכזיים בתהליכי היציאה מהמשבר.

שיתוף הפעולה בין הרמן להסתדרות החל עם השתתפותו של הרמן בסדרת סרטוני הרשת שהפיקה ההסתדרות לציון 100 שנים להקמתה. גם הפעם, היוצרים שביימו את הווידיאו הם יואב ודורון פז.​

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!