דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23.04.24
25.9°תל אביב
  • 23.7°ירושלים
  • 25.9°תל אביב
  • 27.2°חיפה
  • 25.3°אשדוד
  • 29.8°באר שבע
  • 30.6°אילת
  • 25.4°טבריה
  • 26.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ליגת העל לנשים בכדורגל / מהפך דרמטי לאס"א ת"א מול הפועל פ"ת, קרית גת שמרה על המקום הראשון

שער בדקה ה-95 של שירלי אוחנה קבע 1:2 לתל אביביות | עמק חפר ניצה 2:4 את באר שבע ועלתה למקום השני | רעננה גברה על חדרה

אס"א תל אביב חוגגת שער מול הפועל פ"ת (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)
אס"א תל אביב חוגגת שער מול הפועל פ"ת (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אס"א תל אביב ניצחה אמש (חמישי) במהפך דרמטי 1:2 את הפועל פתח תקווה, משער בדקה ה-95 של שירלי אוחנה. מוליכת ליגת העל מ.ס. קרית גת ניצחה את הפתעת העונה בנות נתניה 0:2. מכבי בנות עמק חפר ממשיכות להרשים עם ניצחון 2:4 על הפועל באר שבע והפועל רעננה משיגה ניצחון חשוב בתחתית 0:1 על מכבי חדרה.

טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2020-2021 (עיצוב: אידאה)
טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2020-2021 (עיצוב: אידאה)

מ.ס גלרום תעופה קרית גת 2 – בנות נתניה 0
קרית גת הוכיחה שהיא, לפחות כרגע, הקבוצה הטובה בליגה. הקבוצה מהדרום נהנית מקישור יוצא מן הכלל שנותנת לה יתרון במרכז השדה והפעם היה גם חלק משמעותי בניצחון.

קרית גת עלתה ליתרון כבר בדקה ה-5, נגו מבלאק הוציאה התקפה מתפרצת ומצאה את סומאילה שוריפטו שניצלה את המהירות שלה וכבשה את השער הראשון במשחק. בדקה ה-42 נתניה הגיעה להזדמנות טובה להשוות את התוצאה, יטונדה אדבויאג'ו הגיעה למצב טוב בתוך הרחבה, אך קרולין ברונירה גלשה בזמן והדפה את הכדור לקרן.

לקראת סיום המחצית. בדקה ה-44 סאנדיי אוצ'אצ'י פרצה מאגף שמאל ובעטה את הכדור לקורה. בדקה ה-55 יובל נגר חטפה כדור מהגנת נתניה והוכשלה על סף הרחבה. אלינה מטקלוב בעטה את הכדור החופשי וכבשה את השער השני במשחק. בדקה ה-63 הליגיונרית עדן אביטל חוזרת לליגה הישראלית במדי קרית גת, אחרי קדנציה קצרה בליגה השנייה בצרפת.

הפועל פתח תקווה 1 – אס"א תל אביב 2
ניצחון דרמטי של אס"א, מעלה אותה למקום השני בטבלה ושומר על מרחק 2 נק' מהמובילה מקרית גת. בדקה ה-23 עדם אטובור פרצה לרחבת אס"א ת"א, ניסתה להעביר כדור רוחב, יהלי כהן גלשה ועצרה את הכדור עם ידה. פ"ת זכתה לפנדל, אך אטובור בעטה אותו החוצה. בדקה ה-28 קרן של פ"ת, השוערת סידני דרינקווטר הצליחה להדוף את הכדור מרגליה של טל איסייב, אך אמנזה מארסי הייתה הראשונה לריבאונד ודחקה אותו מקרוב פנימה.

במחצית השניה אס"א עלתה נחושה וכבר בדקה ה-51 השוותה את התוצאה, אופל סופר בישלה למחליפה ירדן אוזל שעברה שחקנית הגנה ובעטה כדור אלכסוני לחיבורים של הפינה הנגדית. בדקה ה-95 שירלי אוחנה השתלטה על כדור שנהדף מהגנת פ"ת ובסיבוב בתוך הרחבה בועטת כדור קשתי מעל ידי השוערת, מבטיחה ניצחון ענק לאס"א ת"א.

שירלי אוחנה מאס"א תל אביב מול הפועל פ"ת (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)
שירלי אוחנה מאס"א תל אביב מול הפועל פ"ת (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)

למרות היתרון במשחק, הפועל פ"ת עדיין ללא ניצחון ורק עם נק' 1 מתחילת העונה. למרות סגל ישראלי וזרות לא רע, משהו לא מצליח להתחבר בפ"ת עם הקבוצה רוצה לשרוד העונה בליגה הבכירה היא חייבת להתחבר ולהשתפר.

מכבי בנות עמק חפר 4 – הפועל באר שבע 2
בדקה ה-20 מריאן עווד בישלה את השער הראשון במשחק לקורל חזן שבנגיעה אחת העלתה את עמק חפר ליתרון ראשון במשחק. בדקה ה-24 מיקילה מורטון כובשת את השער השני של עמק חפר מתוך הערבוביה ברחבה אחרי כדור קרן.

במחצית השנייה באר שבע ניסתה לחזור למשחק, אך דווקא עמק חפר הצליחה להבקיע את שערה השלישי, בדקה ה-62 נועה חשמונאי מצאה בכדור עומק את מיקילה מורטון שכבשה את שערה השני במשחק. בדקה ה-72 אור ארז הוכשלה ברחבת עמק חפר, ערבה שחף כבשה את הפנדל לזכות ב"ש. בדקה ה-83 עווד בישלה פעם נוספת לקורל חזן, את שערה השני במשחק. בדקה ה-87 קרן צבטקוב כבשה בבעיטה חופשית לזכות ב"ש וחתמה את תוצאת המשחק.

הפועל רעננה השיגה ניצחון חשוב 0:1 על מכבי חדרה עם שער ניצחון בדקה ה-70 של ראוסל לארקין. ניצחון שנותן עוד קצת אוויר לנשימה לקבוצה מהשרון במאבקי התחתית.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!