דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
29.0°תל אביב
  • 26.3°ירושלים
  • 29.0°תל אביב
  • 25.2°חיפה
  • 26.0°אשדוד
  • 27.3°באר שבע
  • 26.8°אילת
  • 21.6°טבריה
  • 20.4°צפת
  • 27.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
חיסונים

עובדים במגפה / מבצע החיסונים במקומות העבודה החל: פרטנר, תע"א, שופרסל, רפאל וישרכארט הקימו מתחמי חיסון

מאות התחסנו כבר ביום הראשון למבצע | "דוגמה נהדרת לכך שהדאגה לעובדים ולחברה בראש מעינינו. מי שטרם עשה זאת, שיבוא להתחסן"

מתחם החיסונים של חברת פרטנר. למצולמים אין קשר לתוכן הכתבה. (צילום: דוברות חברת פרטנר)
מתחם החיסונים של חברת פרטנר. למצולמים אין קשר לתוכן הכתבה. (צילום: דוברות חברת פרטנר)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

מבצע החיסונים במקומות העבודה החל אתמול (א'). בתעשייה האווירית, בפרטנר, בשופרסל, ברפאל, בישראכרט ובמקומות עבודה נוספים החלו בימי חיסון מרוכזים לעובדים. מד"א לצד קופות החולים כללית ומכבי מארגנים את ימי החיסון במקומות עבודה גדולים שרוצים להעלות את שיעורי ההתחסנות בקרב עובדיהם.

בתעשיה האווירית הביאו את פרופ' גמזו

בתעשיה האווירית החליטו להפוך את יום החיסונים ליום של העלאת המודעות לחשיבות החיסון.  מזכיר הארגון יאיר כץ והמשנה למנכ"ל אייל יוניאן נפגשו לשיחה עם פרופ' רוני גמזו בנושא החיסונים, משמעותם, אופן פעולתם ובטיחותם והעלו אותה לאתר היוטיוב של ארגון העובדים.

עמדות החיסון במשרדי התעשייה האווירית (צילום: דף הפייסבוק של תעשיה אווירית)
עמדות החיסון במשרדי התעשייה האווירית (צילום: דף הפייסבוק של תעשיה אווירית)

באתר החברה שכ-65% מעובדיה כבר מחוסנים, הוקמו עמדות ממותגות אליהן הגיעו ביומו הראשון של המבצע, כ-600 עובדים נוספים להתחסן. "כאחד המעסיקים הגדולים במשק, התעשייה האווירית מציבה בראש סדר העדיפות את בריאות עובדיה ושמירה על רציפות עסקית", אומר סמנכ"ל משאבי אנוש התעשייה האווירית, ברק שטרוזברג. "יחד עם  קופות  החולים אנחנו מקדמים מבצעי חיסון נרחבים במתחם חיסונים ייחודי בתחומי החברה. מעל למחצית מעובדי החברה חוסנו ומבצע החיסונים הכרחיים יאפשר ליתר העובדים להתחסן במהירות ובנגישות״.

מזכיר ארגון עובדי התעשייה האווירית, יאיר כץ הוסיף: "התקופה המאתגרת שעוברת עלינו לימדה את כולנו לפעול ביצירתיות ולחשוב מחוץ לקופסא, ומבצע החיסונים שאנו מובילים בשיתוף קופות החולים, הוא דוגמה נהדרת לכך שהדאגה לעובדים ולחברה בראש מעינינו. אני קורא לכל מי שטרם עשה זאת, לבוא ולהתחסן".

בפרטנר חיסנו 150 עובדים בשלוש השעות הראשונות של המבצע

בחברת פרטנר הגיעו למסקנה שהסיבה המרכזית בגללה חלק מהעובדים עדיין לא התחסנו היא סוגיה של נגישות וזמינות של החיסונים. בין העבודה לטיפול בילדים, רבים מעובדי החברה התקשו למצוא זמן להגיע למוקדי החיסונים.

לכן הזמינו את מד"א שהקים אתמול (א') עמדות חיסונים למבוטחי כל קופות החולים על גג בניין מטה החברה בראש העין. בתוך 3 שעות התחסנו במקום קרוב ל-150 עובדים.

מתחם החיסונים של חברת פרטנר (צילום: דוברות חברת פרטנר)
מתחם החיסונים של חברת פרטנר (צילום: דוברות חברת פרטנר)

"הוועד והנהלת החברה משלבים זרועות לקראת חזרה מהירה ובטוחה לשגרה מלאה" אומרת ל'דבר' קרן אופק יו"ר ועד העובדים. "אני מאמינה שההסברה והדוגמה האישית היא לא רק של מקבלי ההחלטות אלא גם של כל אחד ואחת מול סביבתו הקרובה".

פרטנר היא החברה הראשונה שבה מקים מד"א עמדת חיסון מסוג זה, בימים הקרובים צפוי הארגון לקיים מבצעים דומים גם בחברות גדולות נוספות ברחבי הארץ.

בשופרסל מתחסנים כדי להצליח לקיים יום גיבוש לעובדים

ברשת שופרסל החלו השבוע בהפעלת חמישה מתחמי חיסון ייעודיים לעובדים. בשבוע שעבר יצאה יו"ר ועד העובדים, אריאלה סיסו בקריאה לעובדים: "ההתחסנות של כולנו תאפשר לנו לחזור להפגש ולהנות יחד כבעבר. יום העובד הולך ומתקרב, וכדי שכל העובדים יוכלו ליהנות יחד, יזמנו, ההנהלה בראשות איציק אברכהן וועד העובדים בראשותי, מתן קדימות במתן חיסונים והקמת מתחמי חיסון לעובדים. אני כבר התחסנתי ואני קוראת לכם להתחסן גם".

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!