דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
38.1°תל אביב
  • 35.0°ירושלים
  • 38.1°תל אביב
  • 37.1°חיפה
  • 33.8°אשדוד
  • 39.6°באר שבע
  • 39.4°אילת
  • 40.5°טבריה
  • 32.4°צפת
  • 40.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נבחרת הנשים בכדורגל הפסידה 12:0 לאיטליה במשחק האחרון במוקדמות היורו

הנבחרת הישראלית ספגה את אחת התבוסות הגבוהות בתולדותיה | ישראל סיימה במקום החמישי בבית עם 7 נקודות מתוך 10 משחקים | איטליה העפילה ליורו יחד עם דנמרק

נבחרת ישראל מול נבחרת מלטה, מוקדמות יורו 2021 (צילום: איתן דותן, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת ישראל מול נבחרת מלטה, מוקדמות יורו 2021 (צילום: איתן דותן, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל נחלה הערב (רביעי) את אחת התבוסות הקשות בתולדותיה. השחקניות בכחול לבן הובסו 12:0 על ידי נבחרת איטליה במשחק האחרון של קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2022. בעקבות הניצחון העפילה איטליה לאליפות אירופה ובכך מצטרפת לדנמרק שסיימה ראשונה בבית.

לאורך כל המשחק העליונות האיטלקית לא הוטלה בספק. לזכות איטליה כבשו: ולנטינה ג'סינטי, ברברה בוננסיה, דניאלה סבאטינו 2 כ"א. כריסטינה ג'ירלי, ססיליה סלבאי, מרטינה רוסוצ'י, אריאנה קארוזו, מנואלה ג'וגליאנו ושער עצמי של שני דוד.

שרה גמה במדי נבחרת איטליה במשחק מול אוסטרליה במונדיאל 2019. 9 ביוני (Photo by TF-Images/Getty Images)
שרה גמה במדי נבחרת איטליה במשחק מול אוסטרליה במונדיאל 2019. 9 ביוני (Photo by TF-Images/Getty Images)

במהלך המשחק ערכו חמש שחקניות את הופעת הבכורה בנבחרת הבוגרת: השוערת פורטונה רובין (מכבי בנות עמק חפר), ליבי זליקוביץ' (בנות נתניה), הודיה ביטון (מכבי כישרונות חדרה) רקפת זיידן וירדן אוזול (אס"א ת"א).

הרכב נבחרת ישראל: רובין פורטונה. שני דוד, נורה אבו שנב, ירדן אוזול, רעות מיכאלי, קארין סנדל, אופל סופר, עדן אביטל, נועה סלימהוג'יץ, קורל חזן, רחל שטיינשניידר.

המפגש בין הנבחרות היה אמור להיערך בספטמבר אבל ההתאחדות לכדורגל בקשה לדחות את המשחק בעקבות החשש כי הנבחרת לא תוכל לחזור ארצה בשל הסגר השני. ישראל הפסידה בתוצאה 3:2 במפגש הראשון בין הנבחרות שנערך בישראל.

"נגיע בעוד מספר שנים להישגים"

מאמן הנבחרת, גבי בורשטיין אמר לאחר המשחק: "הרבה שחקניות צעירות קיימו הערב את הופעת הבכורה שלהן מול נבחרת חזקה, שנבנתה בעשור האחרון והגיעה עד לשלב רבע הגמר במונדיאל האחרון. אני מאמין שעם בניה נכונה ותוכנית אסטרטגית לטווח ארוך, הסתמכות על שחקניות צעירות אלו, תוך הכנסתן למסגרת של אימונים קבועים מספר פעמים בשבוע במסגרת הנבחרת והשתתפות בטורנירים בינלאומיים נגיע בעוד מספר שנים להישגים".

גבי בורשטיין מאמן נבחרת ישראל נשים בכדורגל. (קרדיט: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
גבי בורשטיין מאמן נבחרת ישראל נשים בכדורגל. (קרדיט: ההתאחדות לכדורגל בישראל)

על תוצאת המשחק אמר: "העובדה שספגנו מהר מדי הקשתה עלינו להיכנס למשחק והבדלי הרמות היו ברורים. זאת תוצאה קשה, דווקא בקמפיין שבו הנבחרת פתחה טוב והציגה כדורגל חיובי ומגמת שיפור, ונצטרך לעבוד קשה בהמשך כדי לחזור ולהבטיח את התקדמות הענף והנבחרת. גם הפסקת הפעילות בעקבות הקורונה היתה בעוכרינו והחזרה לכר הדשא בחודש האחרון לא הספיקה כדי להימנע מתוצאה קשה. החוכמה היא להפיק לקחים ולתקן את המעידה הזאת".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!