דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28.04.24
24.6°תל אביב
  • 25.1°ירושלים
  • 24.6°תל אביב
  • 21.8°חיפה
  • 24.2°אשדוד
  • 27.2°באר שבע
  • 33.9°אילת
  • 30.9°טבריה
  • 22.9°צפת
  • 26.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

הסכם קיבוצי חדש יאפשר מעבר עשרות עובדים מהמשרד לביטחון פנים למשרד לחיזוק וקידום קהילתי

ההסכם כולל מענקים חד-פעמיים בשלוש פעימות, בהתאם לתנאי הזכאות, בסך 3,000 שקלים בכל פעימה, השתתפות מוגדלת בהוצאות ארוחות, ותנאי הסתגלות במקרה של מעבר פיזי

חתימת הסכם קיבוצי חדש שמסדיר את מעברם של עשרות עובדים מהמשרד לביטחון פנים למשרד לחיזוק וקידום קהילתי (צילום: דוברות ההסתדרות)
חתימת הסכם קיבוצי חדש שמסדיר את מעברם של עשרות עובדים מהמשרד לביטחון פנים למשרד לחיזוק וקידום קהילתי (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

הסכם קיבוצי חדש להסדרת זכויותיהם של כ-80 עובדים נחתם בין ההסתדרות לבין המדינה. העובדים הועברו במסגרת תפקידם מהמשרד לביטחון פנים למשרד לחיזוק וקידום קהילתי.

ההסכם שנחתם במעמד יו"ר ההסתדרות, מעגן את הפיצוי שיינתן לעובדים בעקבות הפסקת תשלום ההטבות שניתנו להם במשרד לביטחון פנים.
ההסכם יחול על עובדי ועובדות הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול, ועל עובדי ועובדות המערך למניעת אלימות ופשיעה נגד ילדים ובני נוער ברשת (מאו"ר).

ההסכם מעגן, בין היתר, מענקים חד-פעמיים שישולמו לעובדים, בשלוש פעימות בהתאם לתנאי זכאות שונים, בסך 3,000 שקלים בכל פעימה, בנוסף לכך ובמסגרת הסדר מיטיב, העובדים זכאים להשתתפות מוגדלת בהוצאות ארוחות לתקופה זמנית.

ההסכם החדש מבטיח לעובדים תנאי הסתגלות במקרה שיוחלט על העתקה פיזית של מקום עבודתם הקבוע למשכן אחר או לעיר אחרת. במידה ועובדי היחידות שהועברו, יוחזרו בעתיד למשרד לביטחון פנים, הם יהיו זכאים לתנאים שניתנו להם טרם המעבר.

ארנון בר-דוד, יו"ר ההסתדרות: "ההסכם נותן מענה ראוי לנסיבות המיוחדות שנוצרו, ומסדיר פיצוי הוגן לעשרות עובדות ועובדים שעוסקים במלאכת קודש. אני מודה לכל המעורבים במו"מ שהפגינו אחריות ועזרו לגשר על הפערים".

אריאל יעקובי, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אמר: "בכוחות משותפים הצלחנו להביא לקו הגמר הסכם שמפצה את העובדים על הפגיעה שנגרמה להם. חשוב לזכור שהתנאים המיוחדים שמהם נהנו העובדים במסגרת המשרד לביטחון פנים, היו פועל יוצא של התפקיד המשמעותי והרגיש שהם ממשיכים למלא במסירות גם כיום, במסגרת המשרד לחיזוק וקידום קהילתי. אני מברך את העובדים על ההסכם ומודה לכל הצדדים שקידמו את ההבנות".

דורון קרני, מ"מ יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אשר ליווה את גיבוש ההסכם, הוסיף: "אחרי משא ומתן אינטנסיבי בין הצדדים, הצלחנו להגיע להסכמות שמכבדות את העובדים ומפצות על השינוי בתנאיהם. אני רוצה להודות ליו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, וליו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקבי, על המעורבות האישית ועל המחויבות שהפגינו לכל אורך המו"מ".

ההסכם נחתם עם הממונה על השכר והסכמי עבודה במשרד האוצר, קובי בר-נתן ונציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ. הצוות המקצועי שליווה את גיבוש ההסכם גם עו"ד הילה גבר מהלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!