דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
38.1°תל אביב
  • 35.0°ירושלים
  • 38.1°תל אביב
  • 37.1°חיפה
  • 33.8°אשדוד
  • 39.6°באר שבע
  • 39.4°אילת
  • 40.5°טבריה
  • 32.4°צפת
  • 40.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל: מ.ס. קרית גת ואס"א תל אביב סיימו את משחק העונה בשוויון 0:0

בנות נתניה עלתה למקום השני אחרי ניצחון 1:3 על רעננה | משחק רב שערים בין עמק חפר לחדרה הסתיים ב-3:3

אס"א תל אביב מול מ.ס. קרית גת (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)
אס"א תל אביב מול מ.ס. קרית גת (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

משחק העונה בליגת העל לנשים בכדורגל בין המוליכה מ.ס. קרית גת לאס"א תל אביב קרית גת הסתיים הערב (שני) בשוויון 0:0. קרית גת הייתה מסוכנת יותר, אך לא הצליחה להשיג את הניצחון.

בנות נתניה ניצלה את איבוד הנקודות של אס"א ועמק חפר ובעקבות ניצחון 1:3 על הפועל רעננה, עלתה למקום השני. מכבי בנות עמק חפר ממשיכות להיות צמודות לחבורת המובילות לאחר תיקו 3:3 מול מכבי חדרה ומ.כ.נ. רמת השרון ניצחה את הקבוצה החלשה בליגה הפועל פתח תקווה 0:2 משערים של ורד כהן ורוני שימריך.

טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2020-2021 (עיצוב: אידאה)
טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2020-2021 (עיצוב: אידאה)

אס"א תל אביב 0 – מ.ס. קרית גת 0
אס"א, עם שאיפות לזכות באליפות, הגיעה עם שחקנית התקפה חדשה טרינה דיוויס מארה"ב ונינה פדרסון ששיחקה בעבר בנבחרת דנמרק וליברפול. קרית גת עלתה למשחק עם חיסרון משמעותי של שחקנית ההתקפה סומאילה שוריפטו מגאנה, שנפצעה ותחסר לקבוצה בשבועות הקרובים.

שתי הקבוצות התקשו במחצית הראשונה להגיע להזדמנויות ובעיטות למסגרת. קרית גת הייתה קצת יותר מסוכנת ובדקה ה-45 כדור נהדף מהגנת אס"א מגיע לסאנדיי אוצ'אצ'י שבעטה מחוץ לרחבה, למסגרת אך מעל השער.

המחצית השנייה נפתחה עם שתי התקפות טובות של קרית גת, שהייתה יותר פעילה בהתקפה. בדקה ה-46 עדן אביטל הגיעה לבעיטה מחוץ לרחבה, אך שוערת אס"א סידני דרינקווטר קלטה את הכדור בקלות. בדקה ה-48 אלינה מטקלוב בעטה כדור חופשי מ-30 מטר, ניסתה להפתיע את דרינקווטר שנמצאה מחוץ לשער, אך הכדור עבר מעל המשקוף.

אס"א תל אביב מול מ.ס. קרית גת (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)
אס"א תל אביב מול מ.ס. קרית גת (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)

קרית גת המשיכה להיות מסוכנת יותר. בדקה ה-68 מטקלוב בעטה כדור חופשי נמוך שסוחט הדיפה של השוערת. בדקה ה-72 אס"א יצאה למתפרצת מסוכנת, שירלי אוחנה מצאה את טליה זומר באגף שמאל. זומר בעטה לשער, אך עמית ביליין עצרה את הבעיטה למסגרת.

בדקה ה-75 התקפה מצויינת של קרית גת, קרין רחמים פרצה באגף ימין, מסרה לאוצ'אצ'י שהעבירה אחורה לפריירה הברזילאית שבעטה כדור חזק וסחטה הדיפה נהדרת מדרינקווטר. בדקה ה-89 אס"א הגיעה להזדמנות טובה עם בעיטה חופשית של פדרסון שנהדפה על ידי עמית ביילין.

בנות נתניה 3 – הפועל רעננה 1
בדקה ה-27 מייבל אפיום השטלתה על כדור שהורחק ע"י הגנת רעננה, דהרה לרחבה והבקיעה במבצע אישי יפה את השער הראשון לזכות נתניה. בדקה ה-49 אפיום פרצה באגף שמאל, העלתה כדור לרחבה וחנה אדלר נגחה אותו פנימה.

בדקה ה-57 רחל שטיינשניידר מצאה את חנה אדלר שכובשה את השני שלה במשחק, עם בעיטה חדה מחוץ לרחבה. בדקה ה-85 עדן יערי כבשה את השער המצמק לזכות רעננה לאחר הדיפה לא טובה של שוערת נתניה קורי באטרפילד.

מכבי בנות עמק חפר 3 – מכבי חדרה 3
משחק רב שערים בין עמק חפר לחדרה. בדקה ה-9 ג'ואל גוסלין מחדרה בועטת מרחוק והפתיעה את שוערת עמק חפר. בדקה ה-23 עמק חפר השוותה, בעיטה של נועה סלימהוג'יץ נהדפה, אך טירני וילטשיר הגיעה ראשונה לכדור והבקיעה.

בדקה ה-54 מריאן עווד בישלה למיקילה מורטון את שער המהפך במשחק. חדרה השוותה בדקה ה-66 עם פנדל מדויק של נורה אבו שנב. בדקה ה-79 ג'סיקה גרייס כבשה את השער השלישי לחדרה ובדקה ה-89 סלימהוג'יץ עברה שתי שחקניות ובישלה את שער השוויון למיקילה מורטון.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!