דבר
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 04.03.2021 | 11:17
בבית החולים סורוקה נקבע הבוקר (חמישי) מותם של שלושה פעוטות מהישוב חורה שבנגה.
בשעה 09:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על שלושה פעוטות מחוסרי הכרה שהובאו למרפאה מקומית בחורה לאחר שככל הנראה שאפו עשן. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה בשלושת הפעוטות.
פראמדיק מד"א שי קדוש, וחובש בכיר במד"א אמיר אבו סיאם: "כשהגענו למרפאה הובילו אותנו אל חדר הטיפולים שבו שכבו שלושת הילדים כשהם מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה ועם סימני שאיפת עשן ופיח בעקבות שריפה שהתלקחה בביתם. הצטרפנו לצוות המרפאה והמשכנו את פעולות ההחייאה שכללו תרופות מיוחדות, הנשמה ועיסויים, העלינו אותם לניידות הטיפול הנמרץ ופינינו אותם במהירות לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבם קריטי".
בבית החולים סורוקה נאלצו הרופאים לקבוע את מותם של הפעוטות.

