דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
24.8°תל אביב
  • 24.6°ירושלים
  • 24.8°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 28.9°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 22.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

עובדי המועצה הדתית עכו הצטרפו להסתדרות

יו"ר ועד הפעולה, חביב סבח: "זהו יום גדול, אני משוכנע שנשכיל לשתף פעולה עם הנהלת המועצה הדתית לטובת העובדים"

מזכיר איגוד מקצועי אביתר טף, מנהל חטיבה ארצי בחטיבה הדתית בהסתדרות, יניב שפירא, יו"ר ועד הפעולה חביב סבח ומזכיר אג"מ עדן אסבן (צילום: דוברות ההסתדרות)
מזכיר איגוד מקצועי אביתר טף, מנהל חטיבה ארצי בחטיבה הדתית בהסתדרות, יניב שפירא, יו"ר ועד הפעולה חביב סבח ומזכיר אג"מ עדן אסבן (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

כ-35 עובדי המועצה הדתית עכו התאגדו בהסתדרות, והצטרפו ל-800 אלף עובדות ועובדים במשק המיוצגים על ידי ההסתדרות.

החטיבה הדתית בהסתדרות פעלה בחודשים האחרונים בשיתוף עם אגף הכלכלה בהסתדרות להכנת תכנית מיפוי 'טווח דרגות' ותוספות שכר לעובדי המנהל והשירותים במועצות הדתיות, ששכרם נמצא בתחתית טבלת השכר במגזר הציבורי. החטיבה הדתית שמה לה למטרה לאגד את כל עובדי המועצות הדתיות תחת ההסתדרות.

 "מתחילת הדרך האמנתי שנצליח להחזיר את עובדי המועצה הדתית בעכו למשפחת ההסתדרות", אמר יו"ר חטיבת המועצות הדתיות ושירותי הדת בהסתדרות, רפאל מלאכי. "אני מבקש להודות על התמיכה שהחטיבה הדתית מקבלת מיו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, מיו"ר המרחב אשר שמואלי וממשפחת הסתדרות המעו"ף בראשות היו"ר גיל בר-טל. אני מודה ליניב שפירא, מנהל החטיבה הדתית על המסירות האין סופית לחיזוק מעמד העובדים".

 את ההתאגדות ליווה יו"ר ההסתדרות במרחב גליל מערבי, אשר שמואלי: "ברכות לעוסקים במלאכה, אני שמח שעובדי המועצה הדתית עכו השכילו להבין את חשיבות החברות בהסתדרות, אני משוכנע שהעובדים יזכו אצלנו לתמיכה ולסיוע הנדרשים". 

מנהל חטיבה ארצי בחטיבה הדתית בהסתדרות, יניב שפירא הוסיף: "אני מברך את העובדים על הצעד הנבון שנקטו בהצטרפותם להסתדרות. מצאתי עובדים מסורים שמגיע להם שרות טוב מבית טוב. החטיבה הדתית בוועד הפועל שוקדת בימים אלו על תוכניות לשיפור שכר ותנאי עבודה של עובדי המועצות הדתיות, ושיתוף פעולה של כלל עובדי המועצות הדתיות תסייע רבות להצלחת הפרויקט". 

"זהו יום גדול לעובדים", אמר יו"ר ועד הפעולה חביב סבח. "אני משוכנע שנשכיל לשתף פעולה עם הנהלת המועצה הדתית לטובת העובדים. בהזדמנות זאת אני מבקש להודות למנהל החטיבה יניב שפירא, שמרגע כניסתו לתפקיד הפיח רוח חדשה בעובדי המועצות הדתיות ברחבי הארץ".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!