דבר
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 12.03.2021 | 9:40
אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, עברה הלילה (בין חמישי לשישי) בהצלחה ניתוח להוצאת התוספתן בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. מנהל האגף הכירורגי בהדסה פרופסור אלון פיקרסקי ליווה את הטיפול בנתניהו שאושפזה בלילה שבין רביעי לחמישי. ראש הממשלה נתניהו ליווה את רעייתו עד הכניסה לחדר הניתוח.
נתניהו אושפזה אתמול (חמישי) בעקבות דלקת בתוספתן. מלשכת ראש הממשלה נמסר ש"הניתוח עבר בהצלחה ומצבה של הגב׳ נתניהו טוב והיא מתאוששת במחלקה הכירורגית. ראש הממשלה ורעייתו מבקשים להודות להמוני האנשים בהם אישי ציבור רבים כולל נשיא המדינה, שרים, חברי כנסת וראש האופוזיציה".


