דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

6% תוספת שכר, ו-1,000 ש״ח מענק חתימה: פיליפ מוריס חתמה על הסכם קיבוצי

הסכם קיבוצי חדש נחתם היום (ראשון) בין ההסתדרות, הנהלת יבואנית הסיגריות פיליפ מוריס בע"מ וועד עובדי החברה | אליעזר בלו: "הגענו להסכם טוב ומאוזן"

חתימת הסכם קיבוצי בחברת פיליפ מוריס (צילום: דוברות ההסתדרות)
חתימת הסכם קיבוצי בחברת פיליפ מוריס (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, הנהלת יבואנית הסיגריות פיליפ מוריס בע"מ, וועד עובדי החברה, חתמו היום (ראשון) על הסכם קיבוצי חדש שיחול על 220 עובדי החברה. בראש ההסכם נקבע שהעובדים יקבלו תוספת שכר של 6% מרגע החתימה על ההסכם. כמו כן יקבלו העובדים מענק חתימה על סך 1,000 שקלים. לאחר השנה הראשונה ובמשך שלוש שנות ההסכם, תעניק החברה תוספות שכר בהתאם למדיניותה העולמית.

ההסכם מעגן את ימי החופשה ודמי ההבראה שניתנים לכל עובד ומכפיף אותם למדיניות המגזר הציבורי. בנוסף, דמי האש"ל יוגדלו ל-47 שקלים ליום, ויוענקו תמריצים למחסנאים ולאנשי המכירות. מדיניות הורית חדשה בחברה תכלול שעת הנקה לנשים לאחר חופשת לידה, וחופשה של שמונה שבועות, על חשבון החברה, לבן או לבת הזוג של היולדת.

40 אלף שקלים לפעילות רווחה של הוועד

ההסכם קובע שהנהלת פיליפ מוריס בע"מ תקצה תקציב רווחה של 2,200 שקלים לעובד לשנה, ו-40 אלף שקלים לפעילות רווחה של הוועד לעובדי החברה. כמו כן, גובה השי לחג שיקבלו העובדים יעמוד על 1,200 שקלים ברוטו לשנה לכל עובד.

ההסכם נחתם היום במטה החברה, במעמד יו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו, מנכ"ל פיליפ מוריס בע"מ רועי עמית, מנהלת יחסי עבודה דורית פדוט שפירא, יו"ר ועד העובדים זאב פרץ וחברי ועד העובדים.

"אני שמח על החתימה היום" אמר אליעזר בלו, יו"ר עובדי המזון והפרמצבטיקה, "220 העובדים עליהם חל ההסכם ימשיכו לחסות תחת גג ההסתדרות, הבית של העובדים בישראל. הגענו להסכם טוב ומאוזן, ואני רוצה להודות לוועד ולהנהלת החברה על שיתוף הפעולה הפורה לאורך המשא ומתן".

יו"ר ועד עובדי פיליפ מוריס בע"מ, זאב פרץ הוסיף: "הגישה ושיתוף הפעולה הפורה עם הנהלת החברה אפשרו הגעה מהירה ויעילה להסכם לרווחת העובדים ולטובת החברה. אין לי ספק שההסכם הזה יהווה בסיס איתן להצלחות עתידיות בהמשך".

פיליפ מוריס בע"מ בישראל היא יבואנית ומפיצת הסיגריות הגדולה בארץ, וחלק מקבוצת פיליפ מוריס בע"מ העולמית. לחברה ארבעה מרכזים לוגיסטיים: בחיפה, בבני ברק, ביבנה ובבאר שבע. מטה החברה ממוקם בתל אביב. עובדי החברה התאגדו בהסתדרות בשנת 2013.

המושא ומתן על ההסכם לווה משפטית על ידי עו"ד אורן שרם מהלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי מטעם ההסתדרות, ועו"ד גיא גלעד מטעמה של חברת פיליפ מוריס.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!