דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי כ"ה בניסן תשפ"ד 03.05.24
24.4°תל אביב
  • 22.7°ירושלים
  • 24.4°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.4°אשדוד
  • 27.9°באר שבע
  • 35.1°אילת
  • 28.2°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 25.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

יו״ר ההסתדרות לפורום העצמאים: ״היום קל יותר להילחם, כי אנחנו יחד״

בפגישתו עם הנהגת הפורום אמר ארנון בר-דוד שההסתדרות תמשיך לדרוש רשת בטחון ודמי אבטלה לעצמאים, כמו לכל שכיר | נשיא המגזר העסקי, דובי אמיתי: ״המדינה מתנהלת שנים באוזלת יד כלפי צרכי המעסיקים״

יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, ויו״ר פורום העצמאים רמי בז׳ה (צילום: ההסתדרות)
יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, ויו״ר פורום העצמאים רמי בז׳ה (צילום: ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

יו״ר ההסתדרות נפגש היום עם הנהגת פורום העצמאים מבית ההסתדרות ואמר שהארגון בראשותו ימשיך לתמוך במאבק הכלכלי של העצמאים בישראל. ״אמשיך לפעול לקידום רשת ביטחון ודמי אבטלה לעצמאים. זה החזון של פורום העצמאים.

״נמשיך להיות הבית של העובדים, אבל הדלת שלנו פתוחה לכולם. אנחנו צריכים להסתכל קדימה ולהדק את שיתופי הפעולה. נעשה זאת יחד כי הדרך שלנו היא הדרך הנכונה״.

ארנון בר-דוד אמר את הדברים בהרמת כוסית לחג הפסח. מלבד יו״ר פורום העצמאים רמי בז'ה, השתתפו באירוע גם נשיא להב עו״ד רועי כהן, יו״ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי, נשיא התאחדות בעלי המלאכה יוסי אלקובי מנכ״ל ורמ״ט יו״ר ההסתדרות עו״ד אופיר אלקלעי.

״היום אנחנו ביחד, ולכן קל לנו יותר להילחם״, אמר בר-דוד לעצמאים, ״אנחנו נביא את הבשורה. למה שעצמאי לא יקבל את כל התנאים, את רשת הביטחון ואת דמי האבטלה כמו כל שכיר, כדי שיוכל לנשום אוויר ולחיות? מאז שהוקם הפורום, החזון הזה קורם עור וגידים״.

יו״ר ההסתדרות אמר לדדי סוויסה, מלווה פורום העצמאים בהסתדרות: ״מצאתי אדם רגיש, עם נשמה חברתית, שהבין את גודל השעה והמצוקה של האנשים. אתה האידיאולוג מאחורי הקמת הפורום״.

יו״ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי אמר: ״מגיפת הקורונה הוכיחה מעל לכל ספק את הצורך במציאת פתרונות עבור העצמאים בישראל. אני מברך את ההסתדרות על שיתוף הפעולה וכינוס הפורום הרחב הזה יחד עם רמי בז'ה, נשיא להב, רועי כהן ונשיא התאחדות המלאכה והתעשייה, יוסי אלקובי על מנת לפתור את האבסורד ואזלת ידה של המדינה לאורך שנים במענה לצורכי המעסיקים״.

יו"ר פורום העצמאים רמי בז׳ה אמר: ״היעד והמטרה שלנו הם לחוקק רשת ביטחון סוציאלית לעצמאים, אני רואה בזה יעד אמיתי. יש לי כבוד עצום לכל ארגוני העצמאים אבל לכל אחד בנפרד היה מאוד קשה לייצר תוצאה והסיבה הייתה היעדר ה'ביחד'.

״ההסתדרות הוכיחה שרק להתאגד יחד כאגרוף בעוצמה, עם מכפיל הכוח של ההסתדרות, חד משמעית יעשה את ההבדל״.

פורום העצמאים מבית ההסתדרות הוקם באוגוסט 2020 על רקע משבר הקורונה ופגיעתו החמורה בציבור העצמאים, ועל רקע מחדלי מדיניות הממשלה בסיוע לציבור זה. בחודשי הקיץ אף סייעה ההסתדרות באופן יישיר לאלפי משפחות עצמאים בחלוקת חבילות מזון.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!