דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י' בניסן תשפ"ד 18.04.24
20.5°תל אביב
  • 15.0°ירושלים
  • 20.5°תל אביב
  • 19.3°חיפה
  • 21.6°אשדוד
  • 19.1°באר שבע
  • 30.4°אילת
  • 21.7°טבריה
  • 17.7°צפת
  • 20.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל: קרית גת ניצחה את רעננה, אס"א ת"א גברה על חדרה בדקה ה-90

בנות עמק חפר הביסה 0:6 את הפועל פתח תקווה ומ.כ.נ. רמת השרון ניצחה 0:3 את הפועל באר שבע

אס"א תל אביב מול מכבי כישרונות חדרה (צילום: מושיק אושרי אס"א תל אביב)
אס"א תל אביב מול מכבי כישרונות חדרה (צילום: מושיק אושרי אס"א תל אביב)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מ.ס קרית גת ממשיכה לנצח, מוליכת ליגת העל גברה אתמול (חמישי) על הפועל רעננה 1:4 לאחר מהפך. אס"א תל אביב השיגה ניצחון דרמטי 2:3 בדקה ה-90 מול מכבי כישרונות חדרה. מכבי בנות עמק חפר הביסה 0:6 את הפועל פתח תקווה ומ.כ.נ. רמת השרון ניצחה 0:3 את הפועל באר שבע.

טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2020-2021 (עיצוב: אידאה)
טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2020-2021 (עיצוב: אידאה)

הפועל רעננה 1 – מ.ס. "גלרום תעופה" קרית גת 4
מוליכת הטבלה הגיעה במטרה להגדיל את הפער בפסגה. בדקה ה-44 רעננה הפתיעה ועלתה ליתרון, עדי וטורי חטפה את הכדור מהגנת קרית גת ומצאה בכדור עומק את גבריאלה פלוגי, שנכנסה לרחבה ובעטה לפינה הימנית כדור חד שהכניע את שוערת קרית גת, עמית ביילין.

במחצית השנייה, קרית גת עלתה עם אנרגיות חדשות וכבר בדקה ה-52 השוותה את התוצאה. כדור קרן של סנדרה פריירה מוצא את הראש של קרולין ברונירה, הנגיחה נהדפה ע"י שוערת רעננה נטלי נידץ'. סאנדיי אוצ'אצ'י הייתה הראשונה לכדור החוזר ודחקה אותו פנימה.

שתי דקות לאחר מכן, שחר נקב מסרה לנגו מבלאק שהשתחררה משחקנית הגנה ובעטה טיל לחיבורים, יתרון ראשון של קרית גת. בדקה ה-80 מבצע אישי של עדן אביטל נגמר בבעיטה חזקה ושער נוסף למוליכה ובדקה ה-81 פריירה פרצה לרחבה, העבירה כדור רוחב לנגו מבלאק שכבשה את שערה השני במשחק.

מכבי בנות עמק חפר 6 – הפועל פתח תקווה 0
בדקה ה-4 מריאן עווד העלתה כדור פשוט לרחבה וקורל חזן הבקיעה מקרוב את השער לזכות עמק חפר. בדקה ה-24 דימא אלרמחי בישלה בעקב למריאן עווד שבעטה מחוץ לרחבה טיל לחיבורים. בדקה 26 קורל חזן הבקיעה את שערה השני במשחק. בדקה ה-31 עוד מתפרצת של עמק חפר, הפעם קורל חזן בישלה את השער הרביעי במשחק של עמק חפר לדימא אלרמחי.

בדקה ה-49 של המחצית השנייה, טירני וילטשיר חטפה את הכדור ובבעיטה חזקה מחוץ לרחבה הכניעה את שוערת פ"ת. בדקה ה-54 מריאן עווד הוציאה מתפרצת נוספת, הפעם בישלה למיקילה מורטון שעברה את השוערת ומזווית קשה הבקיעה את השער האחרון במשחק.

מ.כ.נ רמת השרון 3 – הפועל באר שבע 0
רמת השרון ממשיכה במגמת השיפור, עם ניצחון נוסף. בדקה ה-27 ורד כהן הצליחה למסור את כדור לאנה בירד שנמצאת בכושר מצויין. בירד פרצה באגף, נכנסה לרחבה והגביהה בצ'יפ מעל שוערת ב"ש נטשה נלי.

רמת השרון המשיכה בלחץ וכבר בדקה ה-31 כבשה את השער השני במשחק. קארין סנדל מסרה לדליה דכוור באגף ימין, דכוור העבירה כדור רוחב לרחבה ורוני שמריך בנגיעה תוך כדי גלישה כבשה. בדקה ה-90 רמת השרון יצאה למתפרצת קטלנית, רוני שמריך בישלה למיקה דביר בת ה-16.

במשחק נוסף, ניצחה אס"א ת"א 2:3 את מכבי חדרה. לזכות אס"א כבשו סאמר סופר, טליה זומר ושער הניצחון בדקה ה-90 של טרינה דייויס. לזכות חדרה כבשו ג'סיקה ריי וג'ואל גוסלין.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!