דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ג'ודו: מדליות ארד לשירה ראשוני וגילי כהן בגרנד סלאם אנטליה

שתי מדליות לישראל ביומה הראשון של התחרות | ראשוני גברה על קובלנקו הרוסייה בקרב על המדליה וכהן על אגטה פרנק מפולין

שירה ראשוני (מימין) וגילי כהן, עם מדליות הארד והמאמן שני הרשקו 
(צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
שירה ראשוני (מימין) וגילי כהן, עם מדליות הארד והמאמן שני הרשקו (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

שירה ראשוני וגילי כהן זכו היום (חמישי) במדליות הארד ביום הראשון של גרנד סלאם אנטליה. ראשוני גברה על קובלנקו הרוסייה בקרב על המדליה וכהן על אגטה פרנק הפולנייה. עמית בובויץ' הודח בשלב מוקדם של התחרות.

שירה ראשוני (עד 48 ק"ג) החלה את התחרות עם ניצחון באיפון מול ג׳קלין סוליס מגואטמלה, לאחר מכן הפסידה לגולקדר סנטורק מתורכיה ובבית הנחומים גברה על אברו שיין מתורכיה באיפון. בקרב על מדליית הארד גברה הישראלית על קובלנקו הרוסייה בווזארי. זו מדליית הארד הרביעית של ראשוני בטורנירי גראנד סלאם.

שירה ראשוני בגמר גראנד פרי תל אביב 2019 במשקל עד 48 ק"ג (צילום: גלעד קוולרצ׳יק. באדיבות איגוד הג’ודו)
שירה ראשוני בגמר גראנד פרי תל אביב 2019 במשקל עד 48 ק"ג (צילום: גלעד קוולרצ׳יק. באדיבות איגוד הג’ודו)

גילי כהן (עד 52 ק"ג) פתחה את התחרות עם ניצחון בגולדן סקור מול אמבר ריהל מבלגיה שספגה שלושה  עונשים, אך הפסידה לאלכסנדרה קלטה מפולין. כהן נשרה לבית הנחומים שם ניצחה באיפון את טסיאנה סזאר מגינאה ביסאו. בקרב על הארד פגשה כהן את הפולניה אגאטה פרנק. הישראלית הצליחה להשיג ווזארי ושמרה עליו על היום. מדליה שביעית בקריירה לגילי כהן בגרנד סלאם.

“אני שמחה מאוד לחזור לפודיום לאחר תקופה ארוכה, כולל העובדה שחליתי בקורונה לפני מספר חודשים" אמרה שירה ראשוני. "אני רוצה להודות למאמני הנבחרת שליוו אותי בתחרות, לעידו בר ולשני הרשקו שהוא גם מאמני האישי, למיקי טנקה, ברנרדו ברקן ולכל הצוות המדהים שמלווה אותי, דואג ותומך בי גם ברגעים הקשים".

גילי כהן: "אני מאושרת מאוד על הזכייה במדליה, עברתי יום תחרות קשה. המטרה העיקרית היא הצלחה במשחקים האולימפיים ואני בטוחה שהתחרות הזאת תסייע לי להגיע מוכנה יותר. תודה לכל הצוות המקצועי שנמצא שם תמיד בשבילי, הפנים קדימה לאליפות אירופה".

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו: “אני שמח מאוד על המדליות החשובות של שירה וגילי. עברנו יום קרבות מתיש, שירה וגילי הוכיחו מחוייבות ועקשנות שהובילו אותן לזכייה במדליות ובנקודות חשובות מאוד בדירוג העולמי״.

יו"ר איגוד הג’ודו, משה פונטי: "אנחנו ממשיכים לייצר תוצאות והצלחות, והעבודה הקשה של שני הרשקו, הצוות והספורטאיות מביאה תוצאות נהדרות. יום נהדר לספורטאיות, לג׳ודו הישראלי ובכלל לספורט שלנו".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!