דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
15.5°תל אביב
  • 12.5°ירושלים
  • 15.5°תל אביב
  • 16.8°חיפה
  • 16.4°אשדוד
  • 13.7°באר שבע
  • 20.0°אילת
  • 15.7°טבריה
  • 12.8°צפת
  • 14.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל: בנות נתניה ניצחה את אס"א ת"א, קרית גת ועמק חפר סיימו בתיקו

קרית גת הגדילה את הפער פסגה ל-6 נקודות | משחק הפכפך בין פתח תקווה לבאר שבע הסתיים ב-2:2

אס"א תל אביב מול בנות נתניה (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)
אס"א תל אביב מול בנות נתניה (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מכבי בנות נתניה ניצחה אמש (חמישי) בקרב הצמרת 1:2 את אס"א ת"א, הניצחון העלה אותה למקום השני בטבלה. המוליכה מ.ס. קרית גת סיימה בתיקו 1:1 מול השחקניות הצעירות והמוכשרות של מכבי בנות עמק חפר. בקרב התחתית, הפועל פתח תקווה והפועל באר שבע, הנאבקות כנגד הירידה, סיימו בתיקו 2:2. מ.כ.נ. רמת השרון ומכבי כישרונות חדרה נפרדו בתיקו 0:0.

טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2020-2021 (עיצוב: אידאה)
טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2020-2021 (עיצוב: אידאה)

אס"א תל אביב 1 – בנות נתניה 2
נתניה ממשיכה את העונה הטובה שלה עם ניצחון חוץ קשה. בעקבות ההפסד של אס"א,  קרית גת הגדילה את הפער ל-6 נקודות והיא נראית בדרך הבטוחה לאליפות.

נתניה עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-15, מייבל אפיום סחטה עבירה בצד ימין של ההתקפה, היא לקחה את הבעיטה החופשית ושלחה כדור קשתי לתוך רחבת אס"א, יטונדה אדבויאג'ו התרוממה מעל כולן ונגחה את הכדור פנימה. אס"א השוותה את התוצאה בדקה ה-21, התקפה יפה עם מספר מסירות קצרות הסתיימה בבישול של מיטל שרעבי לרקפת זיידן, שבעטה פנימה מתוך הרחבה.

בדקה ה-56 הזדמנות אדירה של אס"א להכריע את המשחק. שוערת נתניה, קורי באטרפילד, עצרה בהתקפה אחת שתי בעיטות מסוכנות לשער, כולל בעיטה מהאוויר של רקפת זיידן. בדקה ה-59 מייבל אפיום עם בעיטה חופשית מצד ימין של רחבת אס"א, הכדור עלה מעל החומה לתוך הרשת ונתניה שוב ביתרון, שנשמר עד סוף המשחק.

אס"א תל אביב מול בנות נתניה (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)
אס"א תל אביב מול בנות נתניה (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)

מכבי בנות עמק חפר 1 – מ.ס. קרית גת 1
משחק הצמרת המסקרן, בין קבוצת ההתקפה לקבוצת ההגנה הטובה בליגה שמר על מאזן הכוחות. עמק חפר עלתה כבר בדקה ה-1 ליתרון. לחץ של מריאן עווד גרם לחטיפת כדור, קורל חזן זיהתה את שוערת קרית גת, עמית ביילין, מחוץ לשערה והגביהה את הכדור בקשתיות מעליה לתוך הרשת. שער מספר 12 לחזן ושער השדה הראשון שקרית גת סופגת העונה.

קרית גת השוותה את התוצאה בדקה ה-59. הרחקה לא טובה של הגנת קרית גת, הכדור הגיע לסנדרה פרירה שבעטה כדור חזק מחוץ לרחבה היישר לפינה השמאלית. בדקה ה-86 הורחקה טירני וילטשיר מעמק חפר לאחר גלישה מסוכנת במרכז השדה לרגלי קרין רחמים.

הפועל פתח תקווה 2 – הפועל באר שבע 2
פ"ת שהייתה חייבת לנצח את הקבוצה הכי קרובה אליה בתחתית, לא הצליחה לשמור פעמיים על היתרון. דניאל סופר העלתה את פ"ת ליתרון ראשון בדקה ה-42, ערבה שחף השוותה מפנדל בדקה ה-75. פ"ת עלתה שוב ליתרון הפעם בדקה ה-78 משער של שקירה דונקן. שער עצמי של סשנה קמפבל בדקה ה-85 סגר את תוצאת המשחק.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!