דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי כ"ג בניסן תשפ"ד 01.05.24
20.5°תל אביב
  • 14.4°ירושלים
  • 20.5°תל אביב
  • 19.8°חיפה
  • 20.2°אשדוד
  • 17.5°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 20.5°טבריה
  • 15.1°צפת
  • 19.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

יו"ר ההסתדרות לעובדי בזק בינלאומי: "אנו מתנגדים למחיקת החברה. אם ההנהלה תפעל באופן חד צדדי, נגיב בהתאם"

ארנון בר-דוד שלח אתמול (ג') לעובדי החברה מכתב ובו הביע את תמיכתו במאבקם נגד הכוונה לפרק את החברה: "אני מציע להנהלה לא לנצל לרעה את ההגינות שלנו ולא לבחון את הסובלנות שלנו"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד (צילום: אגף דוברות ההסתדרות)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד (צילום: אגף דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, הביע אתמול (שלישי) את תמיכתה של ההסתדרות במאבקם של עובדי בזק בינלאומי נגד הכוונה לפרק את החברה.

"ההסתדרות וועד העובדים פועלים באחריות מלאה", כתב בר-דוד. "עם זאת, אני מציע להנהלת החברה לא לנצל לרעה את ההגינות שאותה גילינו, ולא להעמיד את הסובלנות שלנו במבחן. צר לנו על הכוונה של ההנהלה להרוס חברה טובה ומצליחה. אנו מתנגדים למחיקת בזק בינלאומי ופיזורה, וככל שהנהלת החברה תפעל באופן חד צדדי, נגיב בהתאם".

בר-דוד עידכן את העובדים על פגישתו עם יו"ר הוועד לימור ליברמן לביא ועם יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק, יקי חלוצי. בישיבה עידכנו השניים שתוכניות החברה נודעו לעובדים מהדלפות לעיתונים, מעל לראשם של נציגי העובדים ובלי להידבר עימם. "ההסתדרות בראשותי תעמוד באופן בלתי מתפשר לצד העובדים בבזק בינלאומי במאבקם זה, כפי שנהגה יומה הראשון של ההתארגנות בחברה", סיכם בר-דוד את מכתבו.

לפני כשבועיים הודיעה בזק לבורסה שהיא בוחנת את האפשרות לסגור את חברת בזק בינלאומי ולפזר את עובדיה בין שלוש חברות שונות. על פי הודעת בזק, החברה צפויה להיות מאוחדת אל תוך חברת yes (בכפוף לאישור רגולטור), כשקודם לכן תופרד ממנה חטיבת האינטגרציה העוסקת בעיקר בפרויקטים של אבטחת מידע, סיסטם, ענן ועוד ללקוחות עסקיים גדולים, לתאגיד נפרד. עוד ציינה החברה שבכוונתה לספק שירותי מטה מסוימים לחברות הבנות השונות באמצעות חברת פלאפון, מה שצפוי להשפיע על יחידות המטה בבזק בינלאומי וב-yes.

בעקבות ההודעה, פתח ועד עובדי החברה בעיצומים, ונעצר קידומו של 'פרויקט אלפא' להגברת הסינרגיה בין החברות הבנות של בזק, ובכלל זאת הפסקת העברת מידע לחברות האחרות, הפסקת מכירתם של כרטיסי SIM, עצירה של השקת מוצרים חדשים הקשורים לחברות האחיות, מכירת חבילת טריפל בכל המוקדים ועצירת הקמתה של רשת התקשורת המשולבת לחברות.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!