נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית השיגה היום (ראשון) שתי מדליות ארד נוספות בגביע העולם בטשקנט, שהתווספו לכסף בתחרות הקרב-רב שנערכה אתמול.
בגמר תרגיל החישוקים והאלות קיבלה הנבחרת את הציון 34.950 נקודות, שהספיק למקום השלישי. בלארוס דורגה ראשון עם 38.650 נקודות ואוזבקיסטן שנייה עם 37.700 נקודות. בגמר תרגיל הכדורים, סיימה ישראל במקום השלישי עם ציון של 37.600. בזהב זכתה אוזבקטיסטן עם 40.950 נקודות ובכסף בלארוס 38.650.
הנבחרת הקבוצתית זכתה אתמול במדליית כסף בקרב-רב אחרי המדינה המארחת אוזבקיסטן שזכתה בזהב, ולפני בלארוס שסיימה שלישית וקטפה את הארד. בתרגיל המשולב (חישוקים ואלות) קיבלה נבחרת ישראל את הציון 36.950 נקודות ובתרגיל הכדורים קיבלו 36.600 נקודות.
מתעמלות הנבחרת: אופיר דיין, יאנה קרמרנקו, נטלי רייץ, יוליאנה טלגין, קארין וקסמן. מתעמלות מחליפות: שי בן רובי ובר שפוצ'ניקוב. מאמנות הנבחרת: אירה ויגדורצ'יק (מאמנת ראשית), רחלי פייגה ויגדורצ'יק (מאמנת וכוריאוגרפית) ונועה קדוש.


