דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

״לומדים ומתקדמים״: ההסתדרות השיקה תכנית להנגשת לימודים אקדמיים והכשרות מקצועיות

במסגרת התכנית יוכלו חברי ההסתדרות ללמוד במגוון מוסדות מובילים בתנאים ייחודים ובסבסוד ההסתדרות | ארנון בר-דוד: ״גאה בתכנית שתאפשר לאנשים לצמוח, להתפתח ולהתאים את כישוריהם לרוח התקופה״

תכנית ״לומדים ומתקדמים״. (צילום מסך מתוך קמפיין ההסתדרות)
תכנית ״לומדים ומתקדמים״. (צילום מסך מתוך קמפיין ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות השיקה אתמול (ראשון) את תכנית ׳לומדים ומתקדמים׳, להנגשת לימודים אקדמיים והכשרות מקצועיות, לחבריה. מטרת התכנית לפתח מיומנויות ולהרחיב לעובדים את אופק ההתקדמות במקומות העבודה. במסגרת התכנית יוכלו חברי ההסתדרות ללמוד במגוון מוסדות מובילים בתנאים ייחודים ובסבסוד ההסתדרות.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד: "בכל שנותיי כאיש מקצוע וכמנהיג עובדים תמיד האמנתי שהאפשרות להשלים השכלה ולהרחיב את הידע יכולה לפתוח דלתות בעולם העבודה, להביא לשדרוג מקצועי ולהבטיח עתיד טוב יותר".

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד.ֿ (צילום מסך)
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד.ֿ (צילום מסך)

בר-דוד, שיזם את התוכנית הוסיף: "כמי שעומד בראש הארגון שהוא ביתם של כלל העובדים והעובדות בישראל, אני גאה בתכנית שתאפשר לאנשים לצמוח, להתפתח במקום העבודה לתפקיד מתקדם ולזכות בשכר מתגמל יותר, אבל לא פחות מכך, גם להתאים את הכישורים המקצועיים שלהם לרוח התקופה".

מהפכת ההשכלה של ההסתדרות יוצאת לדרך ואנו גאים להשיק באופן רשמי את התוכנית "לומדים ומתקדמים".התוכנית החדשה תאפשר לחברות…

Posted by ‎Histadrut – ההסתדרות החדשה‎ on Sunday, April 18, 2021

את הפרויקט מוביל מנכ"ל וראש מטה יו"ר ההסתדרות, עו"ד אופיר אלקלעי. התכנית כוללת מגוון מסלולי לימודים אקדמאיים ולימודי תעודה המועברים במוסדות מובילים להשכלה גבוהה בכל רחבי הארץ: מלימודי תואר במינהל עסקים, בניהול מערכות ציבוריות או במשפטים; דרך קורסים בתחומי מחשוב, סייבר, גישור, פיתוח מקצועי וניהול; ועד לימודי שפות והכשרת דירקטורים.

בין היתר מציעה התוכנית גם לימודי תעודת הנדסאי בתחומים שונים במחיר סמלי וקורסים מקצועיים בהנחה של עד 60% מגובה שכר הלימוד. את פירוט המסלולים ניתן לראות באתר התוכנית.

המסלולים השונים כוללים אפשרויות המתאימות הן לצעירים בתחילת דרכם בשוק העבודה והן לעובדים ותיקים שרוצים להרחיב את כישוריהם והידע המקצועי שלהם. גם עובדים המתקרבים לגיל הפרישה יוכלו למצוא בתוכנית קורסים בתחום תכנון הפרישה.

מנהלת מערך ההדרכה וההשכלה בהסתדרות המנהלת את תוכנית "לומדים ומתקדמים" מירי שטח: "שוק העבודה אינו מפסיק להתפתח, להשתנות ולהפוך יותר טכנולוגי, לכן עובד שרוצה לשמור על מקום עבודתו ולהתפתח, חייב להיות כל הזמן בתהליכי למידה והתפתחות – אישית ומקצועית. אני משוכנעת שהקורסים, ההכשרות המקצועיות והתארים שבתוכנית, במחירים המסובסדים ובתנאים הייחודיים שלנו, יקנו יכולות חשובות הן לעתיד התעסוקתי והן לאופק האישי".

השקת התוכנית מלווה בקמפיין באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות בהשתתפות איש הטלוויזיה והחידונאי איתי הרמן. הקמפיין, שעליו אחראי אגף הדוברות, ההסברה והפרסום בהסתדרות באמצעות חברת הפרסום BBR Saatchi & Saatchi.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!