דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
20.1°תל אביב
  • 19.0°ירושלים
  • 20.1°תל אביב
  • 20.8°חיפה
  • 21.9°אשדוד
  • 18.6°באר שבע
  • 25.8°אילת
  • 21.4°טבריה
  • 21.3°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ועד אחד בשבוע

ועד אחד בשבוע: עובדי המנהלה והמשק בבית חולים וולפסון. 8 עוּבדות על בית החולים והעובדים, וטיפ

הם מייצגים 1,300 עובדים, וגאים במיוחד במחלקת הלידה של בית החולים שם באים לעולם יותר מ-3,000 תינוקות בשנה. הדבר הכי חשוב מבחינתם זה לשמור על העובדים בהעסקה ישירה

ועד עובדי בי"ח וולפסון (צילום: יונתן בלום)
ועד עובדי בי"ח וולפסון (צילום: יונתן בלום)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ועד עובדי בי"ח וולפסון מימין לשמאל: עמיר לוזון, עובד כ-18 שנים במרכז הרפואי כמנהל הרכש. גזבר הוועד; יורי בבקוב, 30 שנים במרכז הרפואי, סגן מנהל המשק בבית החולים. סגן יו"ר הוועד; ננה גל, 36 שנים, מרכזת את תחום האימונוהמטולוגיה בבנק הדם. אחראית לקידום מעמד האישה בוועד; דניאל כהן, 6 שנים, סגן מנהל משק, מנהל מערך המזון ויו"ר ועד העובדים; עוזי לוי,17 שנים. מנהל חצר ואירועים. אחראי בוועד על תחום רווחת העובד; מלכה בת גלים (לא בצילום), 22 שנה, עובדת כוח עזר ומרכזת את תחום הטיולים והנופש בוועד העובדים.

  1. במרכז הרפואי וולפסון כ-60 מחלקות ובהן כ-730 מיטות. לאחרונה נבנה במרכז בניין חדש שישמש בית חולים לילדים עם ציוד וטכנולוגיה מהמתקדמים בישראל.
  2. מחלקת הלידה של בית החולים נחשבת לאחת הטובות בארץ, ומדי שנה נולדים בה יותר מ-3,000 תינוקות.
  3. ועד העובדים מייצג כ-1,300 עובדי מנהל ומשק, עובדי כוח עזר רפואי, הנדסאים ועובדים פארא-רפואיים בהם עובדי מעבדות, רנטגן, עובדי מחקר ועובדי בנק הדם. מלבד ועד עובדי המנהל והמשק פועלים בבית החולים גם ועד הרופאים וועד האחיות.
  4. בכל מחלקה בבית החולים ישנם שני עובדי ניקיון, שמנקים אותה בתדירות גבוהה בהתאם לצרכים ולפעולות המבוצעות בה. את חדרי הניתוח והטיפול הנמרץ שבהם תדירות הניקיון היא הגבוהה ביותר מנקים לעיתים גם אחת ל-20 דקות.
  5. שיטות העבודה והתקנים בתחום המנהלי של בתי החולים נקבע בעזרת 'ספר התפקוד'. שם כתוב כמה עובדים צריכים להיות במטבח, בניקיון או בחשמל. הספר הזה התעדכן בפעם האחרונה לפני 21 שנים. בימים אלו מתנהל משא ומתן בוועד הארצי של בתי החולים על עדכון של 'ספר התפקוד'.
  6. לפני 4 שנים נקלטו 175 עובדי ניקיון, עובדים פארארפואיים, עובדי מטבח ועובדי מינהל ומשק. הוועד מתגאה בכך שהצליח לקלוט את כלל עובדי הניקיון שהועסקו על ידי קרן המחקרים להעסקה ישירה כעובדי מדינה, ולכן מתנגד לניסיון להכניס כעת חברה קבלנית לבצע את הניקיון באגף הילדים החדש.
  7. יו"ר הוועד דניאל כהן, עבד בעבר כעובד משק בבית החולים מזרע (כיום 'מזור') בעכו ושם כיהן 25 שנים בוועד העובדים במזרע, מתוכם 8 שנים כיו"ר. לפני שש שנים עבר לעבוד בבית החולים וולפסון, ובתוך פחות משנה נבחר לראשות ועד העובדים.
  8. עוזי אחד מחברי הוועד אחראי על החצרות ועל איך שנראית החזית של בית החולים. הוא הכי גאה בכניסה ליד חדר המיון שלדבריו מתחילה לתפוס צורה מאוד יפה.

טיפ: "להיות יו"ר ועד עובדים, זה משהו שהולך איתך לבית, ולכן הדבר הכי חשוב זו משפחה תומכת שעומדת מאחוריך. מתקשרים אלייך בכל שעה, גם לבית, גם בשבת. זה נכנס לחייך האישיים, וגם לזוגיות. בלי זוגיות תומכת – זו בעיה וזה קשה".

את וועד העובדים מלווים עדי בן עמי ויפתח דבוש ממרחב תל אביב בראשות גרשון גלמן, וארז אופינקרו, מזכיר ארצי ועוזר ליו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקבי.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!