דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
21.5°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 21.5°תל אביב
  • 18.3°חיפה
  • 20.1°אשדוד
  • 19.2°באר שבע
  • 25.1°אילת
  • 22.1°טבריה
  • 14.1°צפת
  • 21.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

חברת אינטל החלה לגייס כ-1,000 עובדים לקמפוס החדש שיוקם בחיפה

העובדים החדשים יגוייסו כבר בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה | בקמפוס החדש יושקעו למעלה מ-200 מיליון דולרים והוא צפוי להיות מותאם לעבודה משולבת מהבית ומהמקום

מגה-קמפוס של אינטל בחיפה (צילום אילוסטרציה: ורד גינדי ודגן מושלי)
מגה-קמפוס של אינטל בחיפה (צילום אילוסטרציה: ורד גינדי ודגן מושלי)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

חברת ההיי-טק אינטל הודיעה על כוונתה לפתוח קמפוס חדש בחיפה בהשקעה של למעלה מ-200 מיליון דולר, ועל גיוס כ-1,000 עובדים חדשים. הקמפוס החדש צפוי להיות 'היברידי', כלומר מותאם לעבודה משולבת מהבית ומהמקום.

מנכ"ל אינטל העולמית, פט גלסינגר, יגיע בשבוע הבא לישראל לביקור שבמסגרתו יכריז על הקמתו של הקמפוס החדשני, שיותאם לשינויים שחלים בעולם העבודה בעידן הפוסט קורונה ולצורכי העבודה החדשים והעתידיים.

העובדים החדשים יגוייסו כבר בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה, לטובת תמיכה והוצאה אל הפועל של פרויקטים מרכזיים שקיבלה אינטל ישראל מהמטה העולמי. בגיוס הנוכחי יגוייסו מהנדסי ומהנדסות חומרה, AI, ועובדים ועובדות מתחומי הנדסת חשמל, תוכנה ומדעי המחשב – החל מסטודנטים ועד למהנדסים מנוסים ובעלי תארים מתקדמים.

הקבוצות העיקריות שמגייסות כבר בימים אלה הם עובדים ועובדות, הן קבוצות הפיתוח לעולמות המחשוב, הדאטה והענן. באינטל במתכוונים להוביל גם יוזמה לאומית רב מגזרית להגדלת כוח האדם המיומן והרלוונטי בתחומי המדעים והטכנולוגיה, כמענה לביקוש ההולך וגדל למהנדסים ומהנדסות בתחום ההיי-טק.

קרין אייבשיץ סגל, מנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל (צילום: שלמה שהם)
קרין אייבשיץ סגל, מנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל (צילום: שלמה שהם)

הבניין החדש שיחלוש על שטח של 70 אלף מטרים רבועים ואשר ייבנה על פי התקן האמריקני לבניה ירוקה ובת קיימא, ויוקם בצמוד לבנייני החברה הקיימים בחיפה. בנייתו צפויה להתחיל בימים אלו ולהסתיים בשנת 2023.

יחד עם המבנה הקיים של אינטל, צפוי להיווצר מה שמכנים באינטל 'מגה-קמפוס' ישראלי ראשון מסוגו, לטובת כ-6,000 עובדי ועובדות החברה בתחומי החומרה, התוכנה ופיתוח השבבים.

אינטל היא המעסיק הגדול ביותר בשוק הפרטי בישראל, עם 14,000 עובדים ועובדות: 7,000 עובדי פיתוח בכל מרכזי הפיתוח של ישראל, 4,900 עובדי ייצור ו-2,100 עובדי מובילאיי, מוביט והבאנה לאבס. כמו כן אינטל מעסיקה כ-54,000 עובדים ועובדות נוספים בתעסוקה עקיפה. לחברה שלושה מרכזי פיתוח מרכזיים השוכנים בחיפה, פתח תקווה וירושלים, ומפעל ייצור שבבים מתקדם בקריית גת.

קרין אייבשיץ סגל, מנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל: "אני גאה שאינטל העולמית ממשיכה להשקיע ולבנות את העתיד במרכז הפיתוח בישראל. הקמפוס החדש יוביל אותנו קדימה לסביבה גמישה שמאפשרת בחירה ושילוב אופטימלי בין העבודה מהקמפוס ומחוצה לו. איזה כיף יהיה לפתח את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם בסביבה כזו".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!