דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
24.3°תל אביב
  • 24.5°ירושלים
  • 24.3°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 22.9°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 34.8°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 25.4°צפת
  • 24.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

בפעם השלישית בתולדותיה: מ.ס. קרית גת זכתה באליפות המדינה לנשים בכדורגל

הקבוצה שהוליכה את הליגה לאורך כל העונה, ניצחה את אס"א תל אביב 0:1 משער של סאנדי אוצ'אצ'י והבטיחה את התואר | קרית גת תוכל להשלים דאבל בגמר הגביע שייערך ב-27 במאי

מ.ס קרית גת זוכה אליפות המדינה לנשים בכדורגל (צילום: שאול גרינפלד)
מ.ס קרית גת זוכה אליפות המדינה לנשים בכדורגל (צילום: שאול גרינפלד)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מ.ס. קרית גת זכתה הערב (ראשון) באליפות במדינה לנשים בכדורגל, בפעם השלישית בתולדותיה. הקבוצה שהוליכה את הטבלה לאורך רב העונה ניצחה את אס"א תל אביב 0:1 משער של סאנדי אוצ'אצ'י ובכך הבטיחה את התואר, בו החזיקה בפעם האחרונה בעונת 2017/18. קרית גת תוכל להשלים דאבל כשתפגוש את מכבי בנות עמק חפר בגמר גביע המדינה שיערך ב-27 במאי.

הקבוצה מהדרום לא הפסידה אף משחק העונה, הרבה בזכות הגנת הברזל שלה שספגה עד כה רק 6 שערים העונה. שוערת הנבחרת עמית ביילין בת ה-20, הייתה העונה השוערת הטובה בליגה, יחד עם רביעיית הגנה קארין רחמים, ליאור אדרי, אנה קרולין ושחר נקב.

אס"א תל אביב מול מ.ס. קרית גת (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)
אס"א תל אביב מול מ.ס. קרית גת (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)

את הקישור מובילות אלינה מטקלוב לצד שחקנית נבחרת קמרון נגו מבלאק, שהייתה השחקנית המצטיינת בליגה והובילה את החלק ההתקפי עם 11 שערי ליגה. החלוצה המרכזית סאנדי אוצ'צאי הוסיפה מחץ בהתקפה ועדן אביטל, שחזרה מצרפת, הייתה האקס פקטור בחצי העונה השנייה עם המון מהירות ויצירת מצבים.

מהלך המשחק
מ.ס קרית גת מגיעה למשחק הקריטי מבחינתה עם הכנה לא אידיאלית בעקבות המצב בדרום בשבוע וחצי האחרון. שחקניות קרית גת קיבלו אישור מיוחד לחזור לאימונים לפני תום המבצע הצבאי והספיקו לקיים שלושה אימונים לפני המשחק. אס"א ת"א עלתה למשחק ללא שחקניות זרות במשחק, לאחר עונה לא פשוטה בה סבלה ממכת פציעות.

אס"א תל אביב מול מ.ס. קרית גת (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)
אס"א תל אביב מול מ.ס. קרית גת (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)

בדקה ה-16 שחר נקב חטפה את הכדור להגנת אס"א. היא מסרה לעדן אביטל, שמצאה את סאנדי אוצ'אצ'י ברחבה, אך היא בעטה תוך סיבוב לקורה. בדקה ה-30 סנדרה פרירה הוציאה את המתפרצת של קרית גת, היא שלחה את הכדור לסומאילה שוריפטו שבעטה מחוץ לרחבה כדור חזק למשקוף. סאנדי אוצ'אצ'י הגיעה ראשונה לריבאונד ונגחה את הכדור לרשת. שער שמעניק את האליפות לקרית גת.

במחצית השניה אס"א ת"א ניסתה למצוא את השוויון, אך התקשתה למצוא את הרגל המסיימת מול השער. בדקה ה-78 קארין רחמים מסרה באגף שמאל לשוריפטו שהעביר כדור מצויין למרכז הרחבה לעדן אביטל, שהשתחררה משחקנית ההגנה של אס"א אך בעטה את הכדור לקורה.

אורן חסון, יו״ר ההתאחדות לכדורגל: ״ברכות ל-מ.ס. קרית גת על הזכייה בתואר אלופת ליגת העל לנשים. בעונה כל כך מאתגרת, הצליח אחד המועדונים הבכירים בכדורגל הנשים להשיג תואר שני אחרי הזכייה ההיסטורית בגביע אתנה ולפני גמר הגביע בחמישי הקרוב מול מכבי בנות עמק חפר. שילוב מרשים של הנהלה מחויבת, צוות מקצועי מוביל, שחקניות כשרוניות וקהל נאמן הוליד הצלחה יוצאת דופן״.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!