דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
21.5°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 21.5°תל אביב
  • 18.3°חיפה
  • 20.1°אשדוד
  • 19.2°באר שבע
  • 25.1°אילת
  • 22.1°טבריה
  • 14.1°צפת
  • 21.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
יוגה

הלו"ז החברתי / הדיונים החשובים בכנסת, ההפגנות, המפגשים והמחאות של השבוע

מאחלים בהצלחה לספורטאים הפראולימפיים בנתב"ג, פאנל על חינוך מיני ומגדרי בחולון, מחזירים את הביטחון לדרום ת"א, תרגול יוגה לעולם טוב יותר ומחאה נגד ציד ליוויתנים ביפן.

הלו"ז החברתי (צילום: דבר ראשון)
הלו"ז החברתי (צילום: דבר ראשון)

מסכמים שנה אקטיביסטית, ופותחים שנה חדשה. רגע לפני שמחזירים את הילדים לבית הספר, רגע לפני שכנס החורף של הכנסת יתכנס, עוצרים להסתכל על מה שהיה, ולתכנן את מה שיהיה.

28.8 יום ראשון

19:30 יום העלאת המודעות לאלרגיות למזון – פאנל בנושא. הרשמה במחיר סימלי. מתנס גן יבנה, פרטים כאן, הרשמה כאן.

29.8 יום שני

13:00 טקס פרידה מהמשלחת הישראלית הפראלימפית לספורט נכים. טרמינל 3 ליד באקווריום המזרחי, קומת מקבלי הפנים כניסה 2 נתב"ג. פרטים כאן.

16:00 כנס פורום החינוך הגאה לאנשי ונשות חינוך, כולל מפגש עם רנדי ויינגרטן, נשיאת איגוד המורים בארה"ב ולסבית מחוץ לארון. מדיטק, גולדה מאיר 6 חולון. פרטים כאן.

18:00 סיור באתרי המורשת של באר יעקב ולאחריו כינוס בבית ראשונים לדיון בדרכי פעולה כדי לשפר את מצבם של הגמלאים. פינת הרחובות איילה וזבוטינסקי ליד המועצה המקומית. פרטים כאן.

31.8 יום רביעי

18:00 ערב סיכום שנה לפעילי מגמה ירוקה. הערב יכלול מעגלי שיח ומסיבה.

18:00 אירוע פתיחת סניף בר אילן של פרוייקט She-codes, פרוייקט שמטרתו הגדלת ההשתתפות של נשים בשוק ההיי-טק ופיתוח התוכנה. פרטים כאן.

19:00 הפגנה של תושבי שכונות עוטף התחנה המרכזית, כנגד הכוונה להפוך את מבנה תחנת המשטרה בגן לוינסקי לגן לילדי זרים. שנים של היעדר מדיניות הגירה ממשלתית, הכוללות היעדר מדיניות לבחינת בקשות מקלט של זרים מאפריקה שהסתננו לישראל דרך גבול מצרים, לצד הפקרה של תושבי דרום תל אביב, הובילו לכך שהתושבים נותרו מיעוט בשכונותיהם. לטענת המוחים משאבים ומבני ציבור ששימשו בעבר את תושבי השכונות הולכים ומופנים על ידי עיריית תל אביב לשרת את התושבים הזרים שהתיישבו בשכונה. מול תחנת המשטרה ברחוב לווינסקי 95, תל אביב. פרטים כאן.

1.9 יום חמישי

19:00 אירוע בסגנון היידפארק בלונדון, למאבק על הדמוקרטיה וחופש הפרט בישראל. יוצבו 4 במות נאום חופשי עם מגאפון בכיכר רבין בת"א. כולם מוזמניםות להביא שלטים, מיצגים ודוכני הסברה על כל נושא שבלב שלכם. פרטים כאן

20:00 הקרנה של הסרט "קונספירציית הנורה החשמלית", על הכנסת מנגנון של התיישנות מכוונת למוצרי צריכה במאה ה-21. מרכז פרוייקט ונוס, ידידיה פרנקל 29 תל אביב. פרטים כאן.

2.9 יום שישי

9:30 הרצאה של פרופ' עירן הלפרין, דיקן בית הספר לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי הרצליה, בנושא "הפסיכולוגיה של הגזענות", בארגון פורום חשיבה משותף למאבק בגזענות. האירוע יתקיים בתל אביב, המעוניינים לקבל מיקום מדוייק יאשרו הגעה באירוע הפייסבוק ותשלח אליהם כתובת.

10:30 לובי 99 חוגג שנה. הלובי הוא יוזמה אזרחית במימון המונים להפעלתה של לוביסטית אחת (ובקרוב שתיים) בכנסת, שתקדם סדר יום כלכלי-חברתי הנקבע על ידי החברים. בין היתר פעל להגדלת התמלוגים שתשלם כי"ל למדינה, לקידום הרפורמה בבנקים, לקידום חוק הלוביסטים המחייב אותם להירשם בכנסה לוועדות ולציין את מי הם מייצגים. באירוע ישתתפו יו"ר הקואליציה דוד ביטן, ח"כ שלי יחימוביץ', פרופ' שישינסקי וגיא לרר מתוכנית ודף הפייסבוק הצינור. סקולה, רחוב הרכבת 72, תל אביב. פרטים כאן.

12:00 מחאה מול שגרירות יפן כנגד עונת הציד השנתית של דולפינים בחופי טאיג'י. שגרירות יפן בתל אביב. פרטים כאן.

3.9 יום שבת

9:30-17:00. 'להרבות טוב ביחד' – יום תרגול מדיטטיבי, על עשיה חברתית ברוח הדרהמה (אמת) היום מאורגן בידי מתרגלות ומתרגלים שמעורבים בעשייה חברתית (פרויקט 'אחד על אחד', 'שפת הקשב', 'דהרמה מעורבת חברתית', מדיטציה בבתי כלא ועוד), ופתוח לכל מי שהחיבור בין תרגול ופעולה מעניין אותה. אין צורך בניסיון תרגול קודם או ברקע בעשייה חברתית. בית הסנגה, רחוב עובדיה מברטנורא 21 דירה 15, תל אביב. פרטים כאן.

יש אירוע שצריך להכנס ללו"ז החברתי? מוזמנים ומוזמנות לעדכן במייל:luz@davar1.co.il

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!