דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
22.1°תל אביב
  • 19.5°ירושלים
  • 22.1°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 21.6°אשדוד
  • 20.7°באר שבע
  • 26.3°אילת
  • 23.5°טבריה
  • 17.4°צפת
  • 21.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

שוק איכרים של בעלי עסקים מהדרום ייפתח בסוף השבוע בשרונה מרקט

״דרומה מרקט״, יריד של מוצרים ועסקים מדרום הארץ ועוטף עזה, הוא יוזמה של ההסתדרות, פורום העצמאים ובנק הפועלים | האירוע יתקיים השבוע בימים חמישי ושישי

מתחם שרונה בתל אביב (צילום: shutterstock)
מתחם שרונה בתל אביב (צילום: shutterstock)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, פורום העצמאים ובנק הפועלים יקיימו בחמישי ובשישי יריד של מוצרים ועסקים מדרום הארץ ואזור עוטף עזה יחד עם מרכז שרונה מרקט בתל אביב.

האירוע צפוי לכלול עשרות דוכנים עם מיטב התוצרת של הדרום ואנשיו, לרבות בתי אוכל מקומיים, גידולים חקלאיים, מבשלות בוטיק כחול לבן, מוצרים מעוצבים לבית, פריטי טיפוח, פרחים, חולצות בעיצובים מקומיים, כלי קרמיקה, נרות מצמחי מרפא ועוד.

דרומה מרקט (צילום: יח"צ)
דרומה מרקט (צילום: יח"צ)

בין העסקים ביריד אפשר יהיה למצוא את "פרחי שלום" של בר, סמדר וחיים, משפחה של מגדלים מהמושב אוהד שבעוטף עזה. העסק שלהם התמודד השנה גם עם הפסקת הייצוא לבורסת הפרחים בהולנד בשל השלכות נגיף הקורונה וגם עם השלכות המבצע הביטחוני. עוד ישתתפו ביריד מוצרי טיפוח טבעיים של חברת 'חוחובה חצרים', וכן נרות בוטיק בעבודת יד, ירקות אורגניים, צמחי מרפא ועשבי תיבול של "עמותת נערי האור", שמעסיקה באשקלון בני נוער בסיכון.

האירוע יתקיים בין השעות 23:00-10:00 ביום חמישי, ובין השעות 16:00-9:00 ביום שישי במתחם שרונה מרקט בתל אביב. משתתפי האירוע יוכלו לשלם בעסקים ביריד בקלות וללא ארנק, באמצעות פונקציית ההצמדה של אפליקציית bit.

אופיר אוחנה, מנהל האגף לבנקאות קמעונאית בבנק הפועלים: "עסקים קטנים הינם עמוד התווך של הכלכלה הישראלית. בעלי העסקים התמודדו השנה עם אתגרים עסקיים ותפעוליים מאוד מורכבים, תקופת הלחימה בדרום גרמה לעסקים המקומיים עצירה ובלימה מתהליך החזרה לשגרה שאפיין את סיום משבר הקורונה. במקביל למגוון פתרונות פיננסיים שאנו מציעים לחזרה לשגרת עסקים, ראינו לנכון להרחיב את מעטפת התמיכה גם לשיתופי פעולה לטובת העסקים בדרום. שיתוף הפעולה שלנו עם שרונה מרקט, ההסתדרות ופורום העצמאיים הוא מיזם חשוב ומרגש שנועד לתמוך בעסקים בדרום, מאשדוד, אשקלון ועוטף עזה. אני מזמין את כולם להגיע ליריד, ליהנות, לקנות ולתמוך".

רמי בז'ה, יו"ר פורום העצמאיים בהסתדרות: "פרויקט דרומה מרקט הוא צעד חשוב נוסף בהתאוששות העסקים בדרום, שהתמודדו עם תקופה ביטחונית לא פשוטה. פורום העצמאיים בהסתדרות שם לעצמו למטרה לקדם את העסקים הקטנים והעצמאיים בכל דרך, לדאוג להם לרשת ביטחון תעסוקתית ולקדם את חוק דמי אבטלה לעצמאיים. ישנם עסקים רבים שטרם התאוששו מתלאות שנת הקורונה, ואנו ניקח חלק מרכזי בכל יוזמה שתומכת ומחבקת את בעלי העסקים. אנו נמשיך להיאבק ולקדם את זכויות בעלי העסקים ונתמוך בהם בכל דרך"

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!