דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ל' בניסן תשפ"ד 08.05.24
17.4°תל אביב
  • 20.8°ירושלים
  • 17.4°תל אביב
  • 18.1°חיפה
  • 17.1°אשדוד
  • 16.8°באר שבע
  • 22.1°אילת
  • 17.7°טבריה
  • 17.0°צפת
  • 17.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

בפעם ה-13: מכבי חיפה זכתה באליפות המדינה בכדורגל

הירוקים ניצחו 2:3 את הפועל באר שבע במשחק האחרון של העונה וזכו בתואר | עומר אצילי בפנדל (13), ניקיטה רוקאביציה (34) וצ'רון שרי בפנדל (47) כבשו לחיפה. תומר יוספי (57) ורוסה (80) כבשו לב"ש

מכבי חיפה אלופת המדינה לעונת 2020/2021 (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורגל)
מכבי חיפה אלופת המדינה לעונת 2020/2021 (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורגל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מכבי חיפה זכתה הערב (ראשון) באליפות המדינה בכדורגל בפעם ה-13 בתולדותיה ולראשונה מאז 2011. הירוקים מחיפה הגיעו למחזור הסיום ארבעה ימים אחרי הפספוס הכואב בקרית שמונה וניצחו את הפועל באר שבע 2:3, באצטדיון סמי עופר לעיני 30,000 צופים.

המשחק נפתח בשיטה של המארחת. בדקה ה-10 חזיזה עבר ללא קושי את קלטינס באגף שמאל ובעט כדור שטוח מזווית קשה, אותו הצליח לקלוט לויטה ללא קושי. בדקה ה-13, השופט הבינלאומי, אוראל גרינפלד, העניק לירוקים פנדל לאחר שקלטינס הכשיל את רודריגס. עומר אצילי הכניע את לויטה עם בעיטה חזקה לצד שמאל.

מכבי חיפה חוגגת שער מול הפועל באר שבע, בדרך לאליפות ה-13 בתולדותיה (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורגל)
מכבי חיפה חוגגת שער מול הפועל באר שבע, בדרך לאליפות ה-13 בתולדותיה (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורגל)

בדקה ה-34, שרי מצא את חזיזה, הקשר עבר באלגנטיות את לויטה והשאיר לרוקאביצה שכבש את שערו ה-19 העונה. חיפה המשיכה לשלוט, בדקה ה-47 אבו פאני בעט כדור מחוץ לרחבה שפגע בידו של קבהא וגרינפלד פסק לפנדל נוסף לזכות הירוקים בעזרת ה-VAR. שרי בעט את הפנדל מדויק והעלה את חיפה ליתרון 0:3 המחצית.

באר שבע הראתה סימני התעוררות בפתיחת המחצית השנייה. בדקה ה-57, הרחקה של ארד הגיעה לתומר יוספי, שבעט חזק והצליח להכניע את ג'וש כהן ולצמק ל-1:3. בדקה ה-82, דפיקות הלב של הירוקים העלו הילוך. סלליך החל את המהלך באגף ימין, מסר לקלטינס שהמשיך ליוספי, כובש השער הראשון השאיר לרוסה שבעט פנימה והימם את הקהל בסמי עופר. התוצאה נשמרה עד הסיום וצלחת האליפות שייכת למכבי חיפה.

ג'וש כהן שוער מכבי חיפה ושחקן העונה בליגת העל (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורגל)
ג'וש כהן שוער מכבי חיפה ושחקן העונה בליגת העל (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורגל)

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "אחד ממועדוני הפאר של הכדורגל הישראלי בכל הזמנים חוגג היום זכייה באליפות לראשונה מזה עשור והאושר של כל מי שעשו לטובת ההישג העצום הזה אינו יודע סוף. מכבי חיפה, קבוצה שדבקה בהתמדה ונחישות ושמרה על אחידות גם בתקופות פחות זוהרות זכתה הערב באליפות בסיומה של שנה מאתגרת במיוחד.

"אני מברך את הקבוצה על הנחישות וההתמדה, על כדורגל מצוין והיכולת לצלוח עונה כל כך מורכבת ומאתגרת. אנסמבל נפלא בניצוחו של הבעלים יעקב שחר, שאני רואה בו דמות מובילה בכדורגל הישראלי, דמות שמעניקה השראה לדורות של בעלים, מנהלים ושחקנים".

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון: "אני מבקש הערב לברך את ידידי יענקלה שחר, נשיא מכבי חיפה, שבדרכו האצילית ובסבלנות אין קץ עשה את הדרך הארוכה, אבל המתוקה לזכיה מחודשת בתואר אלוף המדינה. ברכות להנהלת המועדון, למאמן ברק בכר, לשחקנים, לצוות המקצועי ולמאות אלפי האוהדים על האליפות ה-13 של המועדון המפואר מכבי חיפה".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!