דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
26.5°תל אביב
  • 26.0°ירושלים
  • 26.5°תל אביב
  • 29.2°חיפה
  • 25.9°אשדוד
  • 25.7°באר שבע
  • 32.4°אילת
  • 30.6°טבריה
  • 26.6°צפת
  • 27.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
פלילים

14 שנות מאסר נגזרו על מאמן הכדוריד שהורשע בעבירות מין בעשרות קטינות

בנו ריינהורן הודה והורשע בעבירות מין באינטרנט ב-27 נשים, בהן 24 קטינות | בגזר הדין פסקו השופטים פיצוי לנפגעות בסך של 262,500 שקלים: "פגע בנפשן של קטינות רכות בשנים"

בנו ריינהורן, מאמן הכדוריד שהורשע בעבירות מין, בבית המשפט (צילום: פלאש 90)
בנו ריינהורן, מאמן הכדוריד שהורשע בעבירות מין, בבית המשפט (צילום: פלאש 90)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (רביעי) 14 שנות מאסר בפועל על בנו ריינהורן, מאמן הכדוריד שהורשע בשורה ארוכה של עבירות מין באינטרנט ב-27 נשים, בהן 24 קטינות ובניסיונות לעבור עבירות מין ב-38 צעירות נוספות.

השופט גלעד נויטל והשופטות טלי חיימוביץ' ולימור ביבי, פסקו בנוסף לריינהורן גם מאסר על תנאי, פיצוי לנפגעות העבירה בסך של 262,500 שקלים וחילוט והשמדה של כל המדיה שנתפסה בידיו.

ריינהורן הודה בכתב אישום מתוקן שכלל 30 אישומים, מתוכם 8 אישומים של אינוס וירטואלי או מעשה סדום וירטואלי בנסיבות אינוס, וכן בעבירות של מעשים מגונים מקוונים, יצירת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, החזקת חומרי תועבה, וכן גניבת זהות (עבירה של התחזות כאחר).

על פי כתב האישום, ריינהורן נהג להתחזות ברשת לסוכנת דוגמנות, באמצעות חשבונות פיקטיביים שפתח באינסטגרם. הוא יצר קשר עם עשרות קטינות, ופיתה אותן במרמה להתכתב עמו, באינסטגרם ובוואטסאפ, ובהמשך לעבור "אודישן" לצורך קבלתן כ"דוגמניות" לסוכנות.

ריינהורן, בדמותו הפיקטיבית, שאותה נהג לשנות מדי מספר חודשים, דרש מהנערות שישלחו לו תמונות וסרטונים שלהן, תחילה בלבוש חלקי ומאוחר יותר בעירום מלא, ובחלק מהמקרים תוך ביצוע מעשים מיניים בעצמן. כדי לרכוש את אמונן הוא השתמש בשפה התואמת את גילן, ושיתף אותן בפרטים כוזבים, כמו למשל הבטחות לשלוח להן מתנות, לשתפן בתוכניות טלוויזיה מובילות, ובקליפים של אמנים ידועים.

בגזר הדין ציין השופטים: "מעשיו הרבים של הנאשם העולים מתוך כתב האישום הם קשים, פוגעניים וזאת במיוחד לאור קורבנות העבירה – קטינות רכות בשנים, שהסכמתן לעשיית מעשים מיניים ושליחת תצלומיהן בעירום וסרטונים של אקטים מיניים שביצעו בעצמן, נלקחה במרמה תוך התחזות לאחר.

עוד נכתב: "העבירות שבהן הורשע הנאשם פוגעות בנפשן של הקטינות ומעוותות את תפיסתן על אודות יחסים אינטימיים בין המינים. נוסף על כך, עולה מתוך האישומים כי ריינהורן שוחח עם הקטינות על תכנים מיניים בוטים במיוחד, שאינם תואמים לגילן ובשלותן, ובחלק מהמקרים אף תכנים מיניים מעוותים. בנסיבות אלה מידת הפגיעה בערכים החברתיים עקב מעשיו של הנאשם היא קשה ומשמעותית".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!